پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 148972 11:08 1400/05/04
برنامه‌ای برای خاموشی نداریم

برنامه‌ای برای خاموشی نداریم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برنامه‌ای برای خاموشی نداریم

برنامه‌ای برای خاموشی نداریم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایلنا، مهدی مقیم زاده درخصوص میزان تولید و مصرف برق در کشور گفت: در روز گذشته میزان مصرف به 65 هزار مگاوات رسید که از این میزان توانستیم 55 هزار و 200 مگاوات را تامین کنیم و این میزان اختلاف بین توزیع و مصرف از طریق مشارکت و هماهنگی با صنایع بزرگ مدیریت شد.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌هایی که با صنایع بزرگ داشتیم و مشارکت در بخش کشاورزی و طرح‌های مدیریت مصرف، توانستیم مصرف را مدیریت و پاسخگویی مناسب را داشته باشیم.

مقیم زاده میزان مصرف را حول محور 65 هزار مگاوات پیش بینی کرد و افزود: برای تامین این میزان مصرف، در بخش نیروگاه‌های حرارتی و آبی بایستی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم تا بتوانیم این میزان مصرف را تامین کنیم.

وی با اشاره به افزایش دما و پایان تعطیلی ادارات، میزان بار را افزایشی پیش بینی کرد و گفت: با پایان تعطیلی ادارات و افزایش دما شاهد افزایش بار به میزان 800 تا 1000 مگاوات را شاهد خواهیم بود که این امر صرفا با همکاری و همراهی در کلیه بخش‌ها ممکن خواهد بود.

معاون راهبری شبکه برق کشور ادامه داد: برنامه‌ای برای خاموشی نداریم و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق انجام شده که با مدیریت مصرف پاسخگوی نیاز مصرف خواهیم بود.

وی از برنامه هماهنگ شده با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نبروی برق خبر داد و گفت: با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق برنامه‌ای هماهنگ شده و سقف مصرفی برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شده که با رعایت این سقف خاموشی نخواهیم داشت.

مقیم زاده در خصوص برخورد با مشترکان پرمصرف گفت: این امر از طریق شرکت‌های توزیع نیروی برق به مشترکان پرمصرف اطلاع رسانی و تذکر داده شده و تعرفه‌هایی نیز برای مشترکان پرمصرف در نظر گرفته شده که در صورت ادامه پرمصرفی از سوی آنان، این موارد اعمال خواهد شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |