جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 14741 14:35 1394/05/18
بررسی نیاز مشتری و ارائه راهکار توسط خدمات نوین بانکداری الکترونیکی

بررسی نیاز مشتری و ارائه راهکار توسط خدمات نوین بانکداری الکترونیکی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بررسی نیاز مشتری و ارائه راهکار توسط خدمات نوین بانکداری الکترونیکی

بررسی نیاز مشتری و ارائه راهکار توسط خدمات نوین بانکداری الکترونیکی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده:

گروه توسعه: معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده با اشاره به توسعه محصولات بانکداری الکترونیک و نقش کاربردپذیری و شخصی‌سازی این دسته از محصولات در این بانک اظهارداشت: مفهوم برخورد نزدیک با آینده به اهمیت همراهی با مشتریان و مخاطبان بانک در همه زمینه ها و بویژه در کنار مشتری برای درک نیازهای مرتبط با امور خدمات بانکداری ایشان به عنوان رویکرد خاص بانک آینده اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد، عبدالرضا شریفی حسینی در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر ارتباط با رسانه جهت اطلاع‌ رسانی مناسب‌تر به کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی به توضیحاتی در خصوص نقش نظام بانکی کشور در توسعه زیرساخت و ایجاد آگاهی برای تجربه فناوری اطلاعات به‌عنوان ابزاری در بهبود کیفیت زندگی مردم ایران پرداخت.

وی گفت: بانک آینده با مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی، نیاز مشتری را شناسایی و راه‌حلی مناسب برای آن ارایه می‌دهد. راه حلی که با دید آینده نگر این بانک توسعه می‌یابد. در این برخورد نزدیک، فاصله بانک با مشتری از میان می رود و درک بیشتری همراه با تعامل در ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط کاربر تجربه می‌شود و این همان برخورد نزدیک با آینده است. اینگونه و با تکیه بر مفهوم برخورد نزدیک با آینده، تجربه نزدیک بودن، محور یگانه و کلیدی در تعریف و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی معرفی می‌شود و مشتریان و مخاطبان در راستای تجربه‌ای متفاوت، شخصی و متناسب سازی شده، خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده را دریافت می‌کنند. برخی از این خدمات شامل پیشخوان مجازی،پیشخوان تلفنی، سامانه هدف و چندین برنامه کاربردی بانکداری همراه می‌باشند.

در پیشخوان مجازی، ارتباط نزدیک با آینده با ارایه خدمات تحویل درمحل میسرمی‌شود، در پیشخوان تلفنی برای اولین بار در کشور، خدمات بانکی به درخواستی با یک تلفن در محل مشتری تحویل می‌شود. در سامانه هدف، رویکرد برخورد نزدیک از جنس تعامل و درک نیازها و مراقبت و راهنمایی مشتری از نزدیک، است. شخصی سازی خدمات بانکداری الکترونیکی پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنگ و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه‌حل مناسب برای وی است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |