پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 115946 10:55 1399/07/27
بانک مسکن همیشه همراه و یاری رسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است

بانک مسکن همیشه همراه و یاری رسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بانک مسکن همیشه همراه و یاری رسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است

بانک مسکن همیشه همراه و یاری رسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از  بانک مسکن  در این نشست مدرس گرجی ضمن تقدیر از همکاری بانک مسکن در ارائه خدمات مالی و بانکی به سازمان از آمادگی این اداره کل جهت گسترش همکاری ها با بانک خبر داد و گفت: بانک مسکن همیشه همراه و یاری رسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است.

مدرس گرجی به توانمندی های صنعت حمل و نقل استان اشاره کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متشکل از 650 نیروی رسمی و شرکتی، 190 شرکت پیمانکاری، 140 شرکت حمل و نقل بار و مسافر، 8 شرکت بین المللی ترانزیت و بیش از 16 هزار راننده مسافر و بار بری بستر بسیار خوبی برای برنامه ریزی بانک مسکن در جهت ساماندهی حسابهای مالی آنان می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به تردد روزانه بیش از 1000 خودرو و 3000 نفر از مرز باشماق اشاره کرد وابراز داشت : پایانه مرزی باشماق یکی از پایانه های استراتژیک و مهم با کشور عراق است که با توجه به اینکه مدیریت سازماندهی این پایانه مرزی برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد ، این سازمان از هرگونه پیشنهاد بانک مسکن در راستای تسهیل ارائه خدمات و الکترونیکی کردن پرداخت عوارضی و پارکینگ ها در این پایانه حمایت می کند.

در ادامه این نشست جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان ضمن تبریک انتصاب مدرس گرجی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، همکاری با این اداره کل و خدمت به خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را موجب افتخار کارکنان بانک مسکن دانست و گفت: با توجه به تجهیز باجه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آماده گسترش همکاریها در جهت ارائه خدمات مالی و بانکی به خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هستیم.

سلیمی همچنین افزود: با توجه به وجود بیش از 16000 راننده تحت مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل ، بانک مسکن می تواند نسبت به صدور کارت شناسایی مبتنی بر کارت مالی جهت ارائه خدمات مالی ویژه به رانندگان اقدام و نیز زمینه هوشمند سازی پرداختهای مالی و ارائه فناوریهای مالی در صنعت حمل و نقل استان را فراهم کند.

وی درخصوص پایانه مرزی باشماق اظهار داشت: با توجه به بازدید میدانی بانک مسکن از پایانه مرزی باشماق و نیازسنجی مالی و بانکی ، بانک و سازمان حمل و نقل جاده ای می توانند با گسترش همکاری ها و انعقاد تفاهم نامه و الکترونیکی کردن پرداخت عوارض، پارکینگ و صدور کارت برای شهروندان عراقی، ارائه خدمات در این پایانه مرزی را برای شرکتها و افراد حقیقی و حقوقی تسهیل کند.

لازم بذکر است در پایان این نشست مقرر شد نشستهای بعدی در سطح کارشناسان بانک و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جهت تهیه تفاهم نامه همکاری برگزار شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |