پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 133670 11:22 1399/11/29
بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه سنندج

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه سنندج

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه سنندج

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه سنندج

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در این سفر به همراه جمعی از مدیران ارشد ضمن بازدید از شعبه سنندج، از نزدیک با روند اقدامات همکاران این شعبه آشنا شد.

مدیرعامل بیمه سینا در ادامه با حضور در جمع همکاران و نمایندگان شعبه سنندج، فرصتی را به طرح پیشنهادات، مسائل و مشکلات آنها اختصاص داد و پس از آن نکاتی را برای رفع مسائل مطرح شده، بیان کرد.

در این ابتدای جلسه، دکتر رضا جعفری با تقدیر از تلاش همکاران این شعبه اظهار داشت: تلاش شعب برای بهبود ارائه‌ی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شده است به نحوی که در یک سال اخیر شاهد ارتقاء شاخص رضایت‌مندی بوده‌ایم.

وی با اشاره به عملکرد بیمه سینا در ده ماهه سال جاری گفت: گزارش‌های آماری در صنعت بیمه گویای رشد بیمه سینا در شاخص‌های مهم مالی بوده و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم این روند را در سال آینده با شتاب بیشتری ادامه دهیم.

مدیرعامل بیمه سینا، افزایش سرمایه را از مهمترین اولویت‌های بیمه سینا برای تقویت ساختار مالی و توسعه بازار دانست و افزود: خوشبختانه فرایند افزایش سرمایه، طبق روال در حال انجام است و به زودی نهایی خواهد شد.

دکتر جعفری با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای، شفافیت و امانت‌داری در فعالیت‌های بیمه‌گری ضروری است، افزود: جلب اعتماد بیمه‌شدگان، سرمایه بزرگی است که با رعایت این مسائل و صداقت در گفتار و کردار همه‌ی ما حاصل می‌شود.

وی اضافه کرد : همکاران شعب باید دقت و سرعت مضاعفی در کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت داشته باشند و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی کامل به مردم انجام دهند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |