جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 116337 14:06 1399/07/29
بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، نریمان توکلی جویباری با اشاره به لزوم تکریم ساکنان و گردشگران در حوزه سیما و منظر جزیره عنوان داشت: این بازدیدها با هدف ارزیابی و اطلاع از نواقص و ایرادات موجود و تسریع در رفع آن ها به منظور استفاده بهینه از این مراکز تفریحی و گردشگری صورت گرفته است.
وی افزود: باتوجه به این که در نیمه دوم سال، جزیره قشم از هوای مطلوبی برخوردار می شود و به تبع آن، استفاده از این اماکن توسط ساکنان و گردشگران افزایش می یابد، افزایش رفاه و رضایتمندی استفاده کنندگان، یکی از مهم ترین اولویت های ما می باشد.
به گفته توکلی، بعداز جمع بندی ارزیابی ها و ممیزی ها، نتیجه به مدیریت های مربوطه اعلام شده و تا پایان کامل نواقص و ایرادات، پیگیری ها و بازرسی ها ادامه خواهد داشت.
سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مراکز مورد بازدید قرار گرفته، گفت: پارک زیتون، سینما دریا، پارک آفتاب، ایران زمین، هامون و دو پارک شهر درگهان کمپ پارک شهر سوزا، جزایرناز، اسکله تفریحی کندالو و بندر لافت مکان های مورد بازدید توسط تیم مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم بودند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |