جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 26194 19:37 1394/11/13
ایران بازار بزرگی برای سازه‌های کششی است

ایران بازار بزرگی برای سازه‌های کششی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ایران بازار بزرگی برای سازه‌های کششی است

ایران بازار بزرگی برای سازه‌های کششی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیران شرکت‌‌های فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی همزمان با ورود هیات عالی‌رتبه آلمانی به ایران سفر کرده‌اند که از جمله‌ آنها خانم لیزبت ویلدینگ رییس هیت مدیره شرکت ساتلر اطریش است.

یکی از شرکت‌های پیشرو در ساخت سازه‌های کششی، مجموعه شرکت‌های ساتلراست که با ۱۴۰ سال سابقه و فعالیت درچند کشور جهان در تولید بیوگاز و سازه‌های کششی غشایی، نقش پررنگی در توسعه این صنعت دارد. از جمله شرکت‌های این مجموعه شرکت سنوتک آلمان است که در حوزه سازه‌‌های کششی فعالیت می کند.

در این خصوص با خانم لیزبت ویلدینگ رئیس هیات مدیره شرکت ساتلر اطریش گفتگویی انجام داده‌ایم تا ضمن معرفی بیشتر این صنعت، شرکت سنوتک تولیدکننده سازه‌‌های کششی را که برای حضور در بازار ایران اعلام آمادگی کرده‌است را معرفی کنند.

شرکت و محصولات خود را معرفی نمایید؟

گروه سنوتک یکی از بزرگترین خانواده تجاری در این صنعت در جهان است. اخیرا صد و چهلمین سالگرد تاسیس شرکت را تحت همین نام جشن گرفته‌ایم و از زمان تاسیس تاکنون ثبات در رشد را نشان داده‌ایم. گروه سنوتک تقریبا ۱۸میلیون مترمربع منسوجات در سال تولید می‌کند. این تولیدات در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع با ۶۸۰ نفر پرسنل مجرب و کیفی در در چهار کارخانه در اطریش، آلمان و آمریکا انجام می‌شود. طیف تولیدات و خدمات از تولید پارچه و پی وی سی تا اجرای کامل پروژه کششی در بخشهای صنایع مختلف می‌باشد.

رقبای شما چه شرکت‌هایی هستند و مزیت رقابتی‌تان در چیست؟

دربخش تولید مواد، می‌توانیم شباهت با SERGE FERRARI و VERSEIDAG را ذکرکنیم و درانجام کل پروژه شبیه TAYIO و VECTOR FOILTEC هستیم. تفاوت انحصاری ما کیفیت تولیدات‌ است و همچنین کیفیت خدمات در اجرا که هیچ رقیبی آن را انجام نمی‌دهد.

مزایای تولیدات شرکت ما نسبت به نمونه‌ها مشابه در چیست؟

به علت تجربه زیاد در تولید پارچه و اجرای کامل پروژه ما کاملا نسبت به رقبا منحصر به فرد هستیم. ما قادر هستیم تامین‌کننده همه چیز در این صنعت باشیم.هرآنچه را که دراین زمینه لازم است را دیده‌ایم و بازخورد را به بخش تولید خود انتقال می‌دهیم و بنابراین به صورت مستمر روی بهترشدن تولیدات و اجرای کامل پروژه کارمی‌کنیم تا بهترین‌باشیم و این برای دهها سال ادامه داشته‌است.

برتری سازه‌های کششی نسبت به محصولات جایگزین در چیست؟

سازه‌های کششی مثل پارچه و فویل ها کاملا قابل مقایسه با پلی کربنات و فلز است در صورتیکه سیستم ساختمانی را به صورت کلی مورد بررسی قرار دهید. اگر شما به صورت بلند مدت به پروژه نگاه کنید و یا حتی از منظر زیبایی و نگاه معماری، پارچه و سازه‌های کششی همیشه از پلی کربنات و فلزات بهتر است.

گارانتی و پشتیبانی از محصولات چگونه است؟

ما گارانتی و بسته های نگهداری را تامین می کنیم و پیشنهاد گارانتی مواد مصرفی تا ۲۰ سال را ارائه می کنیم.

تولیدات شما در چه مراکزی مورد استفاده قرارگرفته‌است؟

مواد ما و پروژه های اجرایی ما در سراسر جهان هستند. به طور قطع قوی ترین معرفی ما در اطریش و آلمان است. ولی ما معرفی در تمام نقاط جهان از جمله در ایران داریم. پروژه کششی قبلا در ایران توسط دیگران ساخته شده است ولی به بزرگی کارهایی که ما در جهان انجام داده ایم نیستند.

چه بخش‌ها و مراکزی در بازار ایران می‌توانند مصرف‌کننده محصولات شما باشند؟

در واقع تقریبا همه جا اما در استادیوم ها، مراکز خرید، ایستگاههای قطار، پارکهای تفریحی، و بخش کشاورزی بزرگترین بخشهایی هستند که برای محصولات ما کاربرد دارند. چراکه سازه‌های کششی راه‌حل بهتری از پلی کربنات و فلزات برای سقف و نما هستند و دلیل آن جنبه های سبکی وزن و طول عمر وزیبایی و شکل هندسی است.

چشم انداز شما از بازار ایران پس از اجرای برجام و پایان تحریم‌ها چیست؟

ما ایران را یکی از بازارهای مهم درصنعت پارچه و صنعت کششی درسالهای آتی می‌دانیم. ایران تاریخ بزرگ واستواری دارد و فرصتها و امکانات اقتصادی آن تقریبا بی‌پایان است و امیدوار به روابط بلند مدت با ایران هستیم.

درواقع ایران شهرهای زیادی دارد که نیازمند ساختارهای جدید و بازسازی‌های اساسی هستند لذاهمیشه نقطه تمرکز خواهدبود‌، به دلیل موقعیت مکانی استثنایی ایران که دارای شهرهایی در مناطق کوهستانی، ساحلی و مناطق شهری بزرگ مانند تهران. تولیدات ما بخشها و نواحی مختلف قابل استفاده است لذا ما برمحدوده خاصی تمرکز نمی‌کنیم ما برتوسعه جدید در ورزشگاه‌ها، بخش تفریحی، و همینطور بخش تجاری تمرکز داریم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |