جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 121176 12:03 1399/09/03
ایجاد پیوست های گردشگری با هدف توسعه جاذبه های تاریخی در کیش

ایجاد پیوست های گردشگری با هدف توسعه جاذبه های تاریخی در کیش

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ایجاد پیوست های گردشگری با هدف توسعه جاذبه های تاریخی در کیش

ایجاد پیوست های گردشگری با هدف توسعه جاذبه های تاریخی در کیش

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش سعید یکه دهقان مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه و شکوفایی جزیره کیش به عنوان دستاورد ارزشمند دوره های مختلف مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش تاكيد كرد و گفت: مشارکت و هم افزایی مسئولان منطقه آزاد کیش و فعالان پر تلاش بخش خصوصی با رویکرد ایجاد پیوست های گردشگری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

یکه دهقان با بیان این که ظرفیت ها و امکانات موجود برای فعالان بخش خصوصی به منظور ایجاد جاذبه های نوین گردشگری در جزیره کیش فراهم شده است اظهار داشت: باید پیوست های گردشگری شامل" مجموعه پذیرایی، اقامتی و تفریحی" در کنار جاذبه های تاریخی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: شهر حریره یکی از جاذبه های تاریخی پر طرفدار برای مسافرانی است که کیش را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند و جذابیت خاصی دارد، از این رو باید پیوست های گردشگری در کنار آن ایجاد شود تا گردشگران از امکانات مطلوب تری بهره مند شوند.

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش حلقه مفقوده میان این منطقه با حوزه های فعال گردشگری در سطح کشور را "عدم همکاری و تعامل سازنده" عنوان کرد و افزود: طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی اقوام مختلف استان های کشور در جزیره کیش در قالب یک مدل با عنوان "جذب گردشگری" امکان توسعه صنعت گردشگری و استفاده بهینه از ظرفیت های بومی را فراهم می کند.

سعید یکه دهقان با اشاره به این که توسعه صنعت گردشگری در منطقه آزاد کیش یکی از محورهای رونق و پیشرفت این منطقه است افزود: اجرای طرح های عمرانی در جزیره کیش با پیوست های گردشگری در رونق گردشگرپذیری این منطقه از تمام نقاط دنیا نقش موثری دارد.

شایان ذکر است 5 طرح عمرانی، آزاد سازی سواحل شرقی، جنوب شرقی، کرانه، ساحل پارک دلفین ها، رستوران مارينا و سه اسكله تفريحي در ساحل شرقي، مجموعه باغ مجسمه، هتل 5 ستاره آرامیس پلاس، ایستگاه دوچرخه های هوشمند در کیش از جمله جاذبه های گردشگری جدیدی است که در 20آبان "روز کیش" دراین منطقه آزاد به بهره برداری رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |