پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 8459 15:16 1393/10/10
اکران تمشک به تعویق افتاد

اکران تمشک به تعویق افتاد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اکران تمشک به تعویق افتاد

اکران تمشک به تعویق افتاد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نمایش فیلم سینمایی تمشک به کارگردانی سامان سالور که قرار بود هفته اول دی ماه اکران شود به تعویق افتاد.

سامان سالور کارگردان فیلم سینمایی«تمشک» با اعلام این خبر درباره دلایل به تعویق افتادن اکران این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود هفته اول دی ماه فیلم سینمایی «تمشک» روی پرده برود. ولی از آنجا که سینمای مستقل همواره تحت الشعاع مسائل پیچیده اکران است، موفق به اکران این فیلم سینمایی در هفته اول اکران نشدیم.
وی افزود: قرار بر این بود که «تمشک» در هفته اول دی ماه بدون سرگروه و در گروه آزاد اکران شود و پس از یک هفته اکران در گروه سینمای فرهنگ قرار گیرد. اما پخش کننده مستقل این فیلم سینمایی قدرت برابری با رانت خواری در حوزه پخش را نداشت و به نظر می رسد همه تلاش دوستان این است که اکران این فیلم سینمایی را به جشنواره فیلم فجر برسانند.
سالور با اشاره به اینکه «تمشک» سعی دارد به مخاطب احترام بگذارد، گفت: فیلم سینمایی «تمشک» داستانی با سوژه روز را به شکل جذاب مطرح می کند و با توجه به بازتاب این فیلم در نمایش هایی خصوصی که داشته، فکر می کنم اگر اکران خوبی داشته باشد به خوبی دیده می شود.
این کارگردان ادامه داد: اگر اکران این فیلم هفته بعد انجام نشود مطمئن هستم که در ایام جشنواره فجر و زمانی که به اصطلاح فصل مرده سینما است روی پرده خواهد رفت که در این صورت «تمشک» نابود خواهد شد.
وی در پایان افزود: اما به هر حال ناامید نیستم و همه تلاش خود را به کار خواهیم کرد که به اکران قابل قبولی دست یابیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |