چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 129633 11:59 1399/10/30
اوضاع صادرات و واردات برق در روزهای اخیر چگونه است؟

اوضاع صادرات و واردات برق در روزهای اخیر چگونه است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اوضاع صادرات و واردات برق در روزهای اخیر چگونه است؟

اوضاع صادرات و واردات برق در روزهای اخیر چگونه است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی‌مشهدی درباره آخرین وضعیت تامین برق و اعمال خاموشی احتمالی اظهار داشت: در روزهای اخیر توانستیم برق مورد نیاز سراسر کشور را تامین کنیم و مشکلی از این حیث نداریم.

شرایط سخت تامین سوخت نیروگاهی؛ طی روزهای آتی
وی افزود: طبق اطلاع سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید پیش‌بینی این است که در روزهای آتی که هوا بسیار سرد خواهد شد و این موضوع شرایط را برای تامین سوخت نیروگاه‌ها تاحدی دشوار خواهد کرد.

مردم مصرف گاز و برق را کم کنند
سخنگوی صنعت برق از مردم خواست که در کاهش مصرف گاز و برق حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا مشکلی برای تامین برق پیش نیاید.

تلاش برای خاموش نشدن برق خانگی، تجاری و بیمارستان‌ها
وی تصریح کرد: در صورتی که نیاز به اعمال خاموشی باشد قطعا اولویت ما این است که بخش خانگی و تجاری و همچنین مراکز حساس مثل بیمارستان‌ها با توجه به ضرورت‌هایی که دارند، تامین برق شوند و خاموشی نداشته باشیم، اما اگر لازم شد که محدودیتی را اعمال کنیم قطعا از قبل اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و مشترکان در جریان امر قرار خواهند گرفت. رجبی‌مشهدی یادآور شد: در چند روز گذشته هیچ محدودیتی نداشتیم، امیداوریم روزهای آتی هم به همین شکل پیش برود.

آخرین اخبار از جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز
وی درباره وضعیت جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز گفت: طی چند ماه گذشته 1622 ماینر با 260 مگاوات مصرف برق و در هفته اخیر هم با توجه به همکاری خوب مردم حدود 95 مگاوات از ماینرهای غیرمجاز را جمع‌آوری کردیم.

اوضاع صادرات و واردات برق در روزهای اخیر
سخنگوی صنعت برق در ادامه درباره اوضاع صادرات و واردات با توجه به نوسانات روزهای اخیر در تامین برق خاطرنشان کرد: امسال واردات برق را افزایش دادیم، اکنون میزان صادرات و واردات برق در حالت متعادل و برابر تعهد است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |