سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 179629 19:21 1401/02/26
انرژی در ایران رایگان است

انرژی در ایران رایگان است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
انرژی در ایران رایگان است

انرژی در ایران رایگان است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

انرژی در ایران به عبارتی رایگان است و نیروی کار ارزان وجود دارد، بنابراین قیمت محصولات تولید در کشور کاملاً رقابتی است و لازم به ذکر است که اقتصاد دستوری نیست.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد، بهراد منتظری، مدیرعامل آهن آنلاین در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت در نشستی خبری ضمن بیان مطلب فوق و با بیان اینکه  صنعت فولاد در ایران خودکفا است،‌ گفت: اکنون ۱۰ میلیون تن صادرات فولاد داریم.

وی ادامه داد: وقتی راجع به آزادسازی نرخ ارز صحبت می‌کنیم بیشترین تاثیر بر کالاهای وارداتی است.

منتظری افزود: بنابراین این موضوع تاثیری بر قیمت فولاد ندارد و بحث حقوق و دستمزد نیز در قبل تاثیر خود را بر قیمت تمام شده فولاد داشته است.

وی تاکید کرد: خلاقیت عامل ارزش‌افزوده در کشور است.

منتظری گفت: شرکت‌های تولید و دانش‌بنیان ایران پیشرفت مطلوبی داشتند و اکنون باید با رقابت با شرکت‌های خارجی، توان خود را بالا ببرند.

در این مراسم، بهنام کیامرزی، رییس هیات مدیره آهن آنلاین نیز با بیان اینکه فروش آنلاین به شفافیت، اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی کمک می‌کند، گفت: عوارض صادرات بر محصولاتی مانند فولاد و سیمان مشکل‌ساز نیست.

وی افزود: با وجود عوارض صادرات بازار کشورهای همسایه را از دست نخواهیم داد.

کیامرزی ادامه داد: انرژی در ایران به عبارتی رایگان است و نیروی کار ارزان وجود دارد، بنابراین قیمت محصولات تولید در کشور کاملاً رقابتی است.

وی تاکید کرد:  کشورهای اطراف نیازمند تجهیزات برای بازسازی هستند.

کیامرزی با اشاره به اینکه در پلتفرم‌های آنلاین، تعداد واسطه‌ها و فاصله بازار با صنعت را کم شده و کم‌کردن این فاصله به نفع تولیدکننده شده است.

بر اساس این گزارش ،آهن آنلاین، بزرگترین مرجع و وب‌سایت مشاوره و فروش محصولات فولادی است و در سال 86، از شادآباد، پاساژ زندیه، از سه صندلی و از ایده ارائه رایگان لیست قیمت محصولات فولادی به تمام افراد جامعه شروع به کار کرد. در اصل، امروز آهن آنلاین مخلوق ارزشی است که خودش خلق کرده و کاملا خصوصی است و آهن آنلاین یک شرکت جوان، پویا و روبه پیشرفت است.

تفکر سیستماتیک آهن آنلاین و در عین حال، چابکی و نوآوری باعث شده، پرسنل مجموعه، مثل یک خانواده در کنار هم برای پیشرفت قرار بگیرند.

بزرگترین دارایی آهن آنلاین، تیم جوان و پرتلاش این مجموعه است. گذشته مجموعه، باعث شده فضای خلاق و ریسک‌پذیری در آهن آنلاین خلق شود و تمام اعضای این تیم، فرصت آزمون و خطا را داشته باشند. تفکر سیستماتیک در این مجموعه زمینه پیشرفت گروهی را فراهم کرده و یک ساختار حمایت کننده از تمامی پرسنل را خلق کرده است.

بر اساس این گزارش ،تیم آهن آنلاین تمام اعضای خود را به سمت رشد حرکت می‌دهد و تمام زمینه‌های رشد را در اختیار اعضا قرار می‌دهد. دوستانه بودن فضای کاری در آهن آنلاین و امکان ارتباط با تمام مدیران، در تمام سطوح، فضای کار دوست‌داشتنی را برای اعضای تیم خلق کرده است. پیشرفت در مسیر شغلی، حمایت تمامی مدیران از اعضای تیم خود و در کل، راهبری و رهبری از ارزش‌های جذاب فرهنگ سازمانی آهن آنلاین است که برای بسیاری از اعضای تیم ما جذاب بوده و هست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |