پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 111499 11:05 1399/06/17
انجام بدون توقف پروژه های جاده ای قشم با هدف افزایش کیفیت و ایمنی راه ها

انجام بدون توقف پروژه های جاده ای قشم با هدف افزایش کیفیت و ایمنی راه ها

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
انجام بدون توقف پروژه های جاده ای قشم با هدف افزایش کیفیت و ایمنی راه ها

انجام بدون توقف پروژه های جاده ای قشم با هدف افزایش کیفیت و ایمنی راه ها

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش گروه  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه با یوسف عابدینی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، اظهار کرد: طی سال های گذشته اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت های جاده ای در قشم انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، چالش هایی در زمینه تامین منابع مالی وجود داشته اما تاکنون هیچ کدام از پروژه های مربوط به حوزه های زیربنایی، عمرانی و جاده ای در منطقه آزاد قشم متوقف نشده است.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم با اشاره به تردد سالانه میلیون ها گردشگر در این جزیره افزود: کیفیت جاده های قشم با وضعیت ایده آل فاصله دارند و همچنین نرخ تصادفات جاده ای نیز در جزیره بالاست و برای حل این موضوع، طرح ها و پروژه های مرتبط با بهبود وضعیت زیرساخت های جاده ای اجرا می شود.

به گفته مومنی؛ شبکه حمل و نقل و جاده های ایمن و مناسب از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی در هر منطقه است و برای ایجاد توسعه پایدار و متوازن در تمامی نقاط جزیره قشم، بهبود کیفیت جاده های اصلی و راه های روستایی با هدف افزایش ایمینی و رشد کیفیت زندگی ساکنان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ایجاد یک پایانه مسافربری براساس طرح جامع شهر توسط سازمان منطقه آزاد قشم مصوب شده و پس از جانمایی، تامین زیرساخت ها، طی مراحل ساخت و بهره برداری در آینده شاهد خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران جزیره خواهیم بود.

براساس این گزارش، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات زیربنایی صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم، در این جزیره، گفت: با هماهنگی و همکاری میان بخش ها با سرعت بیشتری می توانیم زیرساخت های مورد نیاز بخش های حمل و نقل جاده ای را فراهم کنی.

یوسف عابدینی خاطرنشان کرد: برای ایجاد پایانه مسافربری نیازمند تهیه و تدوین طرحی جامع با پیش بینی و برنامه ریزی برای توسعه در آینده و پاسخگویی به نیاز مسافران و گردشگران قشم است که امیدواریم این اقدامات به خوبی اجرایی شود.

گفتنی است این جلسه با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران دو سازمان برگزار شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |