جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3650 14:28 1393/04/30
انتقاد مطهري از "کم‌کاري" هواداران دولت

انتقاد مطهري از "کم‌کاري" هواداران دولت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
انتقاد مطهري از "کم‌کاري" هواداران دولت

انتقاد مطهري از "کم‌کاري" هواداران دولت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


همايش‌هاي "دلواپسان" دوباره شروع شده است و در اين شرايط هواداران دولت و مذاکرات هسته‌اي همچنان از برگزاري يک مراسم مشابه ناتوان مانده‌اند. در اين شرايط علي مطهري معتقد است ناتواني هواداران دولت، تقصير خودشان است.
به گزارش ايسنا، علي مطهري در پاسخ به سوالي درباره تحرکات جريان مخالف دولت و انفعال موافقان مذاکرات هسته‌اي به "پيام نو" مي‌گويد: مسلم است که دو طرف بايد حرفشان را بزنند و در صحنه سياسي کشور حضور داشته باشند و فعاليت کنند و هواداران دولت نبايد توقع داشته باشند که طرف مقابل سکوت کند.
وي ادامه مي‌دهد: به هر دليلي طيف‌هاي مخالف دولت فعال هستند و هواداران دولت نبايد خرده بگيرند که مثلا چرا شما فعاليت مي‌کنيد. به نظرم حرف منتقدان سياست خارجي را مي‌توان نقد کرد اما اينکه بگوييم چرا همايش مي‌گذاريد، با اصل آزادي بيان هيچ سازگاري‌اي ندارد.
مطهري درباره انفعال طيف‌هاي هوادار دولت، اين موضوع را به خود اين گروه‌ها نسبت مي‌دهد و مي‌گويد: هواداران دولت اگر از اين کارها نمي‌کنند مشکل خودشان است که به نظر من خيلي مصر و پيگير نيستند و بيشتر توقع دارند کس ديگري فضا را برايشان باز کند.
نماينده مردم تهران در مجلس همچنين در پاسخ به سوالي درباره فضاي نامناسب براي فعال شدن اصلاح‌طلبان و هواداران دولت و تهديدهايي که اين گروه‌ها با آن مواجه هستند، اظهار مي‌کند: من فکر نمي‌کنم هواداران دولت با تهديد امنيتي خاصي مواجه باشند و اگر انفعالي دارند بايد آن را تا حدودي به حساب کم‌کاري خودشان بگذاريم. به هر حال اينها اگر مي‌خواهند تاثيرگذار باشند، بايد وارد صحنه شوند وگرنه ديگران صحنه را اشغال مي‌کنند و اين خيلي طبيعي است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |