پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 13079 13:33 1394/03/11
انتقاد از بلاتکلیفی در قوانین مربوط به صنعت خودرو

انتقاد از بلاتکلیفی در قوانین مربوط به صنعت خودرو

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
انتقاد از بلاتکلیفی در قوانین مربوط به صنعت خودرو

انتقاد از بلاتکلیفی در قوانین مربوط به صنعت خودرو

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

یک فعال صنعت خودرو با انتقاد از وجود برخی قوانین غیر مرتبط در کشور ، بلاتکلیفی در قوانین را از جمله مشکلات شرکتهای خودروساز اعلام کرد و از مسئولین خواست تا قوانین را هر روز دست خوش تغییر قرار نداده و قوانین گنگ را نیز تعیین تکلیف نمایند

فریدون حمیدی گفت: در سال 93 به دلیل بلاتکلیفی در قوانین از 6 تا 7 هزار دستگاه موتور دیزل که هدف گذاری شده بود تنها توانستیم 3 هزار دستگاه را وارد نماییم چرا که تا اواسط سال گذشته مشخص نبود که قرار است استاندارد آلایندگی یورو 3 برای موتور های دیزلی اجرایی شود و یا یورو4 و این مساله بلاتکلیفی را برای شرکت ها ایجاد کرد .

وی تصریح کرد: تغییرات زودهنگام قوانین برای شرکت ها قابل قبول نیست و چنانچه دولت می خواهد تغییراتی ایجاد کنند باید این تغییرات بر اساس استدلال و منطقی صورت گیرد و امکان اجرا داشته باشد.

حمیدی افزود: در زمانی که خودروسازان داخلی هیچ گونه هویتی نداشتند شرکت زامیاد کامیون ولوو N10 و N12 تولید می کرد که هم اکنون هم در کشور نیز وجود دارد ضمن اینکه از دیگرپتانسیل و مزیت های شرکت زامیاد همکاری با 3 برند معروف دنیاست.

وی در ادامه تولید انبوه خودروهای تجاری سبک را یکی از دو حوزه مهم فعالیت شرکت زامیاد عنوان کرد و اظهار داشت : امروز حیات و ممات شرکت زامیاد بر اساس تولید انبوه است اما روش فعالیت بر این است که تولید انبوه را مدیریت کنیم.

مدیر عامل زامیاد تصریح کرد : در صورتی که قرار باشد با تفکرهای گذشته فعالیت کنیم قطع به یقین نمی توانیم ادامه حیات دهیم بنابراین زمانی که فردی مدیر یک بنگاه اقتصادی کلان می شود که نقش کلیدی در اقتصاد کلان و ملی دارد و اشتغال چندین هزار نفر به آن مجموعه وابسته است باید با درایت و هوشیارانه تصمیم گیری نموده تا منابع و مصارف را بهتر مدیریت نماید.

حمیدی افزود: البته علی رغم تغییرات زیرساختی که در محصول شرکت ایجاد شده است، ما باید برای استمرار حیات به جذب بازارهای صادراتی نیز توجه نماییم به همین منظور تنوع بخشی در سبد محصولات و پاسخ گویی به نیاز مشتریان به طور جد در شرکت زامیاد دنبال می شود به همین جهت با توجه به ذائقه و سلیقه مردم تغییر مدل ها در دستور کار قرار گرفت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |