جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 148894 14:48 1400/05/03
افزایش 4300 مگاواتی مصرف برق

افزایش 4300 مگاواتی مصرف برق

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افزایش 4300 مگاواتی مصرف برق

افزایش 4300 مگاواتی مصرف برق

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایلنا، عبدالامیر یاقوتی با اشاره به افزایش 4300 مگاواتی مصرف برق اظهار داشت: با توجه به این میزان افزایش، احتمال خاموشی بی‌برنامه هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مهمترین راهکار کاهش مصرف برق و مدیریت آن است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عمده استان‌های کشور در وضعیت قرمز هستند و از میزان سقف تعیین‌شده بیشتر مصرف می‌کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر با بیان اینکه حتما راه‌هایی برای کاهش مصرف وجود دارد، گفت: باید مصرف را مدیریت کنیم تا چند روز هفته جاری خاموشی بدون برنامه و یا با برنامه نداشته باشیم و یا میزان آن به حداقل برسد.

یاقوتی با بیان اینکه غیر از صنایع، روز گذشته مشترکین خانگی نیز همکاری داشته‌اند، افزود: انتظار می‌رود امروز نیز مردم همکاری کنند تا به مارجین نرمال مصرف برسیم.

وی یادآور شد: عمده مصرف برق از وسایل سرمایشی است که 40 درصد را شامل می‌شود و راه‌حل آن این است که کولرهای آبی روی دور کند و کولرهای گازی روی دمای نرمال 25 درجه تنظیم شوند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر تاکید کرد: از مراکز تجاری نیز می‌خواهیم طی چند روز آتی همکاری لازم جهت کاهش مصرف برق را داشته باشند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |