پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 154882 12:28 1400/06/30
افزایش صادرات برق در دستور کار قرار گرفت

افزایش صادرات برق در دستور کار قرار گرفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افزایش صادرات برق در دستور کار قرار گرفت

افزایش صادرات برق در دستور کار قرار گرفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی‌ مشهدی با اشاره به روند کنونی مصرف برق اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم که میزان مصرف امروزِ برق 53 هزار و 800 مگاوات باشد و دیگر برای تامین برق صنایع محدودیتی وجود ندارد، زیرا از دو هفته گذشته محدودیت‌ها را به حداقل رساندیم و اکنون صنایع می‌توانند با حداکثر ظرفیت در مدار باشند. 

وی با اعلام اینکه طرح‌های مدیریت مصرف امروز روز پایانی را سپری می‌کند، افزود: از فردا نیازی به کاهش مصرف از سوی مشترکانی که در ساعات اوج مصرف کمک می‌کردند، نیست و این طرح به پایان می‌رسد، ولی لازم است کماکان مشترکان عادات خوب خود دوره اوج بار و همکاری با صنعت برق را ادامه دهند.

سخنگوی صنعت برق در ادامه تصریح کرد: ما با بهبود شرایط توانستیم 4 واحد بخار و 2 واحد نیروگاه برقابی را با برنامه زمان‌بندی شده از مدار خارج کنیم، تا در زمستان و تابستان آینده با آمادگی بهتری در مدار تولید قرار بگیرند. 

وی درباره آخرین برنامه‌های تامین سوخت زمستان گفت: اقدامات وزارت نفت و نیرو برای تامین سوخت نیروگاه و تکمیل مخازن در حال انجام است، امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا محدودیتی نداشته باشیم.

رجبی‌مشهدی درباره از سرگیری صادرات برق نیز تاکید کرد: قطعا با کاهش مصرف برق؛ افزایش صادرات برق در دستور کار است و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |