جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 9398 15:47 1393/10/30
افزایش شمار دیپلم‌های جعلی  هشدار به خانواده‌ها درباره دیپلم‌های جعلی

افزایش شمار دیپلم‌های جعلی هشدار به خانواده‌ها درباره دیپلم‌های جعلی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افزایش شمار دیپلم‌های جعلی  هشدار به خانواده‌ها درباره دیپلم‌های جعلی

افزایش شمار دیپلم‌های جعلی هشدار به خانواده‌ها درباره دیپلم‌های جعلی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه اخیرا شمار دیپلم‌های جعلی نسبت به گذشته افزایش یافته است، به خانواده‌ها در این خصوص هشدار داد و گفت: در صورت شناسایی افراد سودجود و مراکز غیرمجاز برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد شد.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به تکنولوژی‌های جدید که امکان شبیه‌سازی مدارک جعلی را به مدارک اصلی افزایش داده است، گفت: متاسفانه افراد سودجو و مراکز غیرمجاز آموزشی با عناوینی چون "دیپلم آسان"، "دیپلم در اولین فرصت"، "دیپلم بدون حضور در کلاس" و... نسبت به صدور مدارک جعلی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: اولیا مطلع باشند که تنها متولی صدور مدارک تحصیلی رسمی ادارات آموزش و پرورش بوده و باید با مراجعه شخصی به واحد آموزشی و طی مراحل قانونی نسبت به دریافت مدرک تحصیلی اقدام کنند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به برخی آسیب‌هایی که در پی دریافت مدارک جعلی برای خانواده‌ها اتفاق می‌افتد اشاره و عنوان کرد: از بین رفتن پول و سوابق استخدامی، از بین رفتن همه سوابق تحصیلی و آسیب‌های اجتماعی در زندگی خصوصی افراد از جمله این مخاطرات هستند.

ثقفی هشدار داد: آموزش و پرورش در صورت شناسایی اینگونه مراکز و افراد سودجو نسبت به برخورد، پیگرد قانونی و ارجاع متخلفین به مراجع قضایی اقدام نموده و این روند را در آینده ادامه خواهند داد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه از مراجع ذیصلاح در حوزه رسانه‌ای هم درخواست رسیدگی به این تبلیغات در برخی رسانه‌ها که موجبات کلاهبرداری از مردم را فراهم می‌کنند داریم، گفت: اخیرا شمار دیپلم‌های جعلی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |