پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 4783 13:21 1393/05/29
افزایش سرمایه شرکت سرمایه‏ گذاری خوارزمی به 10 هزار میلیارد ریال

افزایش سرمایه شرکت سرمایه‏ گذاری خوارزمی به 10 هزار میلیارد ریال

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افزایش سرمایه شرکت سرمایه‏ گذاری خوارزمی به 10 هزار میلیارد ریال

افزایش سرمایه شرکت سرمایه‏ گذاری خوارزمی به 10 هزار میلیارد ریال

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارسرمایه : اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با انتشار آگهی از ثبت افزایش سرمایه شرکت سرمایه‏گذاری خوارزمی (سهامی عام) خبر داد

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران در آگهی‏ ثبتی خود با استناد به صورتجلسه هیات مدیره شرکت سرمایه‏گذاری خوارزمی در 15 مردادماه 1393 و مصوبه مجمع عمومی فوق‏العاده صاحبان سهام شرکت مورخ 11 اسفند ماه 1392 و مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به طور رسمی اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت سرمایه‏گذاری خوارزمی (سهامی عام) از 685/4 میلیارد ریال به 000/10 میلیارد ریال منقسم به 10 میلیارد سهم 000/1 ریالی در تاریخ 27/05/1393 نزد این اداره به ثبت رسید.
دکتر حجت اله صیدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‏گذاری خوارزمی با اشاره به ثبت قانونی افزایش سرمایه شرکت در این مرحله اظهار داشت:
این شرکت در نظر دارد با اعمال مدیریت حرفه‏ای ایجاد زیر ساخت‏های لازم با تکیه بر توسعه شایستگی‏های منابع انسانی و با بسترسازی برای رشد سودآوری ارزش واقعی ثروت سهامداران را طی یک نامه راهبردی 7 ساله افزایش دهد به طوری که طی 7 سال آتی، متوسط بازده حقوق صاحبان سهام بالاتر از نرخ سود سپرده‏های بانکی باشد.
دکتر صیدی افزود: شرکتها به منظور تامین منابع مورد نیاز برای اجرای طرح توسعه و رشد سرمایه‏گذاری‏ها از منابع مختلف همانند افزایش سرمایه، تسهیلات، مشارکت و .... استفاده می‏کنند. شرکت سرمایه‏گذاری خوارزمی نیز در راستای تحقق اهداف خود در نظر دارد سرمایه خود را طی هفت سال آتی به طور متوسط (در هر سال) معادل 46 درصد افزایش دهد به طوری که در هر سال تقریبا به میزان 3 تا 4 برابر سرمایه شرکت، از منابع دیگر تامین مالی استفاده می‏گردد.
دکتر صیدی ضمن تقدیر از اعتماد سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت و تلاشهای مدیران و کارکنان گروه سرمایه‏گذاری خوارزمی اضافه کرد:
طبق برنامه‏ریزی‏های انجام شده، شرکت علاوه بر سرمایه‏گذاری در بازار ثانویه، سرمایه‏گذاری در بازار اولیه را نیز مدنظر قرار داده است تا ضمن بهره‏برداری از مزایای خرید سهام در بازار اولیه، عرضه آن در بازار ثانویه و مازاد ارزش ایجاد شده بتواند به اهداف خود در جهت شعار اصلی شرکت مبنی بر ثروت آفرینی پایدار برای نسل‏ها دست یابد.
گفتنی است با توجه به چشم انداز و ماموریت تعیین شده در برنامه راهبردی شرکت سرمایه‎گذاری خوارزمی، این شرکت در نظر دارد با گسترش فعالیت‏ها در زمینه‏های مختلف و با محوریت سرمایه‏گذاری در صنایع انرژی ، ساختمان، معادن و صنایع معدنی، بانکداری، فن آوری اطلاعات و بازرگانی به یکی از شرکت‏های برتر سرمایه‏گذاری تبدیل شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |