جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 131379 12:34 1399/11/12
افتتاح 500 پروژه به مناسبت دهه فجر در وزارت راه

افتتاح 500 پروژه به مناسبت دهه فجر در وزارت راه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افتتاح 500 پروژه به مناسبت دهه فجر در وزارت راه

افتتاح 500 پروژه به مناسبت دهه فجر در وزارت راه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از فارس، محمد اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد اظهارداشت: لحظات ورود امام به کشور لحظات ماندگاری است در شرایطی که همه امیدها به وی بود در شرایطی که نفس‌ها همه حبس شده بود و کسی باور نمی‌کرد رژیم تا دندان مسلح پهلوی و متحدان آنها ساقط شود، امام وارد کشور شد و حکومتی با ارائه ملت تعیین کرد که جمهوری اسلامی تا امروز مقتدر و فعال است.

وی افزود: آنها باور نمی‌کردند جمهوری اسلامی مستقر شود و حرف از یک ماه و دو ماه می‌زدند و معتقد بودند بر می‌گردند و ایران را رها نمی‌کنند و این آرزو را به گور بردند و ملت ایران دست از سربلندی بر نمی‌دارد.

وی افزود: امروز باید خدا را شاکر باشیم که با رهبری مقام معظم رهبری و هدایت ایشان توانستیم مسیر بالندگی را طی کنیم و خودباوری در جهت حرکت به سمت مؤلفه‌های پیشرفت در مسیر جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

اسلامی افزود: دشمنان ما با این تفکر که بدون تکیه بر آمریکا و استکبار نمی‌توانیم ادامه دهیم کارها را پیش می‌بردند اما ما روی پای خود براساس احکام الهی ایستادیم و به پیشرفت رسیدیم.

وی گفت: ما در درگیری‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی و جنگ واقعی بودیم، آسیب‌های اقتصادی زیادی دیدیم، دشمن به دنبال بی ارزش کردن پول ما بود، اما به هر حال همه مشکلات را کاهش داده و ادامه مسیر دادیم.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی مردم مسئولیت مشترک دولت و ملت است، گفت: نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، ما آنچه در وزارت راه دنبال کردیم پیشرفت و رسیدن به اهداف و برنامه‌های تعیین شده است.

اسلامی بیان کرد: در این شرایط تحریم 500 پروژه در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر تا سه هفته آینده افتتاح می‌شود که 10 هزار میلیارد تومان ارزش مالی و اقتصادی دارد. وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: بخش هوانوردی ما باید توسعه یابد و کسانی که در این مسند مدیریت را بر عهده دارند، این موضوع را با جان و دل باور دارند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |