جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 134847 12:05 1399/12/09
افتتاح خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی با حضور وزیر صمت

افتتاح خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی با حضور وزیر صمت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افتتاح خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی با حضور وزیر صمت

افتتاح خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی با حضور وزیر صمت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، کامیون شیلر هشت تن دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است. ۵۶.۳ درصد قطعات این خودرو داخلی سازی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت کرد و خط تولید انبوه این محصول را نیز به بهره برداری رساند. مینی بوس پگاسوس که ۴۲ درصد قطعات آن داخلی سازی شده، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

شرکت بهمن دیزل در زمینه تولید انواع کامیونت ایسوزو، مینی بوس، وانت و کاربری سازی خودرو با سرمایه گذاری ثابت ۳۵ میلیارد ریال در شهر صنعتی البرز مشغول به تولید بوده و با ظرفیت تولید ۴۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال برای ۵۷۳ نفر اشتغالزایی کرده است.

رزم‌حسینی در ادامه طرح توسعه گیربکس ۶ سرعته شرکت صنعتی نیرو محرکه را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد. این شرکت در زمینه تولید انواع گیربکس خودرو، قطعات گیربکس و جعبه دنده صنعتی با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۳۵۰ نفر اشتغال در شهر صنعتی البرز مشغول به فعالیت است.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی، لطف الله سیاهکالی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در این مراسم حضور داشتند.

افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از چند کارخانه، دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت در سفر به قزوین است.

استان قزوین دارای چهار هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است و یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی دارد. ۹۰ درصد صنایع استان قزوین کوچک و متوسط هستند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |