چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 133368 14:20 1399/11/27
افتتاح اولین کافه بیمه در شعبه شیراز بیمه کارآفرین

افتتاح اولین کافه بیمه در شعبه شیراز بیمه کارآفرین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افتتاح اولین کافه بیمه در شعبه شیراز بیمه کارآفرین

افتتاح اولین کافه بیمه در شعبه شیراز بیمه کارآفرین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، کافه بیمه شعبه شیراز طی مراسمی به طور هم زمان و آنلاین با حضور محمد حیدری مدیرعامل، اعضا هیأت عامل و تنی چند از مدیران شرکت در ساختمان مرکزی تهران و در شعبه شیراز با حضور عباسعلی اصلانی مدیر شعبه شیراز، همکاران شعبه و نمایندگان برتر استان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر شعبه شیراز به گزارشی از روند انجام بازسازی و عملیات ساختمانی کافه بیمه پرداخت و بیان نمود:« کافه بیمه در ساعات کاری شعبه فعالیت دارد و آماده خدمت رسانی به بیمه گذاران می باشد. در این مدت که کافه به صورت آزمایشی مشغول فعالیت بوده 30 جلسه کارگاهی، انگیزشی و ... در این مکان برگزار شده است.» وی اظهار امیدواری با مساعدت مدیرعامل و معاونت شبکه بازار و شبکه فروش این کافه بیمه به موفقیت های بسیاری دست یابد.

سپس ادامه مراسم، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، با تبریک روزهای پیروزی انقلاب و افتتاح این کافه بیمه به تمامی خانواده بیمه کارآفرین، بر استفاده بهینه از این فضا را برای نمایندگان و بیمه گذاران، در حوزه های دانشجویی، برگزاری جشن و اهدا جوائز به بهترین های فروش استان و برگزاری کارگاه های تکنیک فروش و ... را تاکید کرد.

علیرضا حجتی معاون امور توسعه بازار و شبکه فروش؛ در سخنانی ابراز امیدواری کرد، افتتاح این کافه بیمه در روزهای دهه فجر ثمرات خوبی برای شعبه باشد و کافه بیمه شیراز فضایی صمیمی برای نمایندگان ایجاد نماید تا با مشتریان خود صحبت کنند. وی برای تمامی همکاران شعبه شیراز آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

در ادامه این جلسه، اعضا هیأت عامل و مدیر بیمه های زندگی و مدیر امور شعب و نمایندگان نیز به بیان سخنانی پیرامون افتتاح این ایده خلاقاقه و تبریک به همکاران شعبه شیراز پرداختند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |