سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 109421 14:35 1399/06/01
اعلام آمادگی بانک پاسارگاد برای سرمایه گذاری در لرستان

اعلام آمادگی بانک پاسارگاد برای سرمایه گذاری در لرستان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اعلام آمادگی بانک پاسارگاد برای سرمایه گذاری در لرستان

اعلام آمادگی بانک پاسارگاد برای سرمایه گذاری در لرستان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

استاندار لرستان گفت: با حضور مدیر عامل و هیئت مدیره بانک پاسارگاد، زمینه مشارکت این بانک در استان بیش از پیش فراهم می‌شود.

سید موسی خادمی در جلسه بررسی نقش بانک پاسارگاد در زمینه حمایت‌های مالی و توسعه سرمایه‌گذاری در لرستان که امروز ۳۱ مردادماه برگزار شد، با تشریح مشکلات استان در سه حوزه اقتصادی، اجتماعی و عمرانی، اظهار کرد: پس از بحث و گفت‌وگو در رابطه با وضعیت طرح‌های استان، دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد برای کمک به مسائل و مشکلات قول مساعد دادند.

وی تصریح کرد: بانک پاسارگاد در سیل گذشته به عنوان اولین بانک از کشور در محل حاضر شد و اقدامات تأثیرگذاری در کمک به سیل زدگان  استان داشت.

استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت چند مدرسه در مناطق سیل‌زده از کمک‌های خوب بانک پاسارگاد در استان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: ساخت ۱۱ مدرسه دیگر در مناطق محروم از اقدامات مهمی است که با همکاری این مجموعه در لرستان به انجام خواهد رسید.

خادمی اضافه کرد: مشارکت در ساخت و تکمیل جاده پلدختر به خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان از قول‌های قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد است که همگام با سایر بانک‌ها، در اجرای این طرح عملیاتی می‌شود.

وی بیان کرد: مشارکت ۱۰۰ میلیارد تومانی در اجرای طرح بازآفرینی شهری از دیگر اقدامات مهم بانک پاسارگاد است که می‌توان با اجرای آن، به توسعه استان کمک کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اعلام آمادگی این بانک برای مشارکت در طرح‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی استان، افزود: مدیران استان موظفند برای استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در استان، نسبت به بررسی و شناسایی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی برای معرفی به بانک مذکور اقدام کنند.

خادمی خاطرنشان کرد: هدف از حضور بانک پاسارگاد، استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان برای ایجاد توسعه، تکمیل طرح‌های عمرانی و اقتصادی، اشتغال‌زایی و کمک به رفع محرومیت‌هاست که امیدواریم با استفاده صحیح از این فرصت، در رسیدن به اهداف مورد نظر توفیق حاصل شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |