پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 162121 08:13 1400/08/27
اطلس، جایگزین تیبا و ساینا می‌شود

اطلس، جایگزین تیبا و ساینا می‌شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اطلس، جایگزین تیبا و ساینا می‌شود

اطلس، جایگزین تیبا و ساینا می‌شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از مهر، سید جواد سلیمانی در همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا افزود: گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده ۹ محصول جدید تولید خواهد کرد که تمام مراحل طراحی، تولید و ساخت قطعات آن در داخل کشور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به زودی خودروهای جدید آریا وشاهین اتوماتیک به تولید انبوه خواهد رسید و کراس اوور آریا و هاچ بک اطلس این مجموعه وارد بازار خواهد شد.

سلیمانی افزود: عرضه و توسعه محصول جدید در شرایط تحریم به خصوص اوایل تحریم بسیار سخت و دشوار بود، اما خوشبختانه تولید خودروی شاهین نشان داد که این مجموعه و صنعت قطعه سازی به حدی از بلوغ رسیده است که می‌تواند در مسیر خوداتکایی گام بردارد.

وی افزود: به واسطه تحریم‌های ظالمانه و سختی که به کشورمان تحمیل شد، شرکای خارجی ایران را ترک کردند و تعهدات باقیمانده موجب نارضایتی مردم شد و صنعت خودروسازی با چالش‌هایی مواجه گردید.

سلیمانی گفت: مشکلات صنعت خودرو با همکاری مهندسان ایرانی، شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی و کارگران خطوط تولید به حداقل رسید و باید به سمتی حرکت کنیم که ضمن افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودرو، بیش از گذشته رضایت مشتریان را به دست آوریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره برنامه آتی این مجموعه و جبران مشکلات گذشته، گفت: وظیفه ما این است که محصولات جدید، با کیفیت و با فناوری بالاتر تولید و عرضه کنیم و از نمایندگی‌های رسمی مجموعه سایپا می‌خواهیم که در این مسیر همکاری و همراهی کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.

سلیمانی درباره خودروی شاهین که از زمستان سال ۹۹ وارد بازار خودرو شده است، افزود: یکی از موضوعاتی که همواره در طراحی و تولید این خودرو مورد تاکید قرار گرفت، استحکام و ایمنی آن بود، باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم و مشتریان وفادار ما بدانند که محصولات کیفی در این مجموعه تولید می‌شود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده، ۹ محصول جدید خواهد داشت، این محصولات با فناوری‌های روز خواهد بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |