جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 134171 11:28 1399/12/03
اصلاح فرآیند و پیگیری مستمر وصول مطالبات از اهم وظایف کارکنان است

اصلاح فرآیند و پیگیری مستمر وصول مطالبات از اهم وظایف کارکنان است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اصلاح فرآیند و پیگیری مستمر وصول مطالبات از اهم وظایف کارکنان است

اصلاح فرآیند و پیگیری مستمر وصول مطالبات از اهم وظایف کارکنان است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ؛ به نقل از روزنامه جهان اقتصاد ،دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک در بازدید از شعبه میرداماد تهران و مدیریت شرق تهران با تمامی کارکنان شعبه میرداماد و دوایر مدیریت منطقه دیدار کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

دکتر شایان به سه محور اصلی، « اصلاح فرایند» ، «اشراف کارکنان و مسوولان شعب به آمار و اطلاعات به‌روز و لحظه‌ای شعبه» و همچنین «افزایش بهره‌وری بانک » تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت وصول مطالبات ریالی و ارزی،‌ گفت: با توجه به اهمیت این منابع برای بانک به‌منظور گردش منابع و افزایش توان بانک در ارائه خدمات مطلوب و افزایش بهره‌وری با برنامه‌ریزی هدفمند ضمن جلب رضایت مشتریان در خصوص کاهش مطالبات معوق به‌ویژه مطالبات ارزی، با تلاش مستمر در راستای اهداف شعب و منطقه حرکت کنند و زمینه بهره‌وری و سودآوری سازمانی را فراهم کنند.

دکتر شایان به اشراف کارکنان به‌ویژه مسوولان شعب بر آمار و اطلاعات شعبه تأکید کرد و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مسوولان شعب را تسلط به آمارها، عملکرد مناسب، هدفمند و برنامه‌محوربودن، آشنایی با محصولات و خدمات و اشراف کامل به‌تمامی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و راهبری و مدیریت مناسب برای کارکنان زیرمجموعه دانست.

مدیرعامل با اشاره به اهمیت منابع انسانی و تأثیر آن بر موفقیت شعب و بانک گفت: یکی از راه‌های افزایش رضایت مشتریان وابسته به رضایت و افزایش انگیزش نیروی انسانی و آموزش مناسب در خصوص محصولات و خدمات بانک است.

مدیرعامل از تمامی دوایر مدیریت منطقه و شعبه بازدید به عمل آورد و از نقطه نظرات کارکنان در بخش‌های تخصصی و خدمات و فعالیت‌های آنان آگاه شد.

دکتر شایان همچنین بر لزوم گردش شغلی کارکنان و استفاده از تجارب آنان در پیشبرد اهداف شعب اشاره کرده و بر لزوم افزایش حدود اختیار دوایر و حمایت همه‌جانبه از شعب جهت تحقق اهداف بانک و برآوردن خواسته مشتری تأکید کرد.

حمید غفاری مدیر شعب منطقه شرق تهران نیز در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و آمار عملکرد و موفقیت‌ها و مشکلات موجود در ارائه خدمات گزارش ارایه کرد.

وی در جریان بازدید مدیرعامل به اهداف مدیریت در بخش تسهیلات و تعهدات، فروش اقساطی مسکن مهر ، افزایش خدمات کارمزدمحور، وصول مطالبات، بانکداری الکترونیک و بازاریابی محصولات و خدمات بانک پرداخت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |