شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 10962 15:17 1393/12/16
اسرائیل در حال از دست دادن قدرت خود است

اسرائیل در حال از دست دادن قدرت خود است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اسرائیل در حال از دست دادن قدرت خود است

اسرائیل در حال از دست دادن قدرت خود است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس:

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در جمع اعضای کنگره آمریکا، گفت که عجله و دستپاچگی اسرائیل به خاطر از دست دادن قدرت منطقه‌ای این رژیم و در عین حال افزایش نفوذ منطقه‌ای ایران است.
حجت‌الله خدایی سوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نتانیاهو می‌داند که ایران به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود و انحرافی ندارد. ضمن اینکه رژیم صهیونیستی مجهز به سلاح هسته‌ای است بنابراین مشکل آنها چیز دیگری است و آن نفوذ منطقه‌ای ایران، حزب‌الله و مقاومت است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نتانیاهو به این نتیجه رسیده که قدرت اسرائیل روز به روز کمتر می‌شود و دیگر از آن اسرائیلی که می‌توانست ظرف 48 ساعت به هر کشوری حمله کند خبری نیست. آنها از قدرت دفاعی ایران هم مطلع هستند اما مساله هسته‌ای را دستاویز قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: ناراحتی رژیم صهیونیستی از این است که علیرغم اینکه 36 سال ایران را در محاصره قرار دادند و تحریم کردند و کشورهای عربی را علیه ما تحریک کردند کارشان نتیجه عکس داده لذا بهانه‌ای درست کرده‌اند که ایران می‌خواهد به سمت سلاح هسته‌ای برود. آنها فکر می‌کنند با این کار می‌توانند تحریم را تشدید کنند و فشار سیاسی و بین‌المللی بر ایران وارد کنند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: من فکر می‌کنم ‌دولت اوباما عاقل‌تر از این است که شلوغ‌کاری نتانیاهو روی او اثر بگذارد. آنها قاعدتا باید مصالح خود و کشورشان را در نظر بگیرند.
وی در پایان گفت: عجله و دستپاچگی رژیم صهیونیستی به خاطر این است که اسرائیل در حال از دست دادن قدرت و هیمنه منطقه‌ای خود است و در عوض نیروهای مسلمان و جدید کشورهای عربی جای آن را خواهند گرفت.

 



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |