چهارشنبه 29 فروردین، 1403

کدخبر: 156044 12:45 1400/07/08
استان ها منبع خلق منابع و مجری اهداف کلان ملی باشند

استان ها منبع خلق منابع و مجری اهداف کلان ملی باشند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
استان ها منبع خلق منابع و مجری اهداف کلان ملی باشند

استان ها منبع خلق منابع و مجری اهداف کلان ملی باشند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از مهر، مراسم تودیع و معارفه معاون جدید توسعه مدیریت، امور مجلس و استان ها با حضور رحیم ممبینی معاون کل سازمان برنامه و بودجه، افقهی مشاور رئیس و رئیس حوزه ریاست سازمان، رمضانپور نرگسی معاون سابق مجلس و توسعه منطقه ای و فروزان مهر معاون جدید توسعه مدیریت، امور مجلس و استان های سازمان برنامه و بودجه، و با حضور روسای امور هر دو معاونت سابق برگزار شد.

ممبینی در این مراسم با اشاره به اینکه اساس کار ما خدمت به مردم است، تصریح کرد: باید با تمام توان، سعی و کوشش حرمت و نگاه عادلانه به منابع انسانی داشته باشیم البته توجه به اولویت های کاری دیگر نیز باید در دستور کار قرار بگیرید.

معاون کل سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دیگر اولویت معاون توسعه مدیریت، امور مجلس و استان های سازمان، خاطرنشان کرد: باید به استان ها نگاه ویژه داشته باشیم استان های ما منبع خلق منابع و مجری اهداف کلان منافع ملی باشند چرا که منشاء حرکت میدانی تمامی فعالیت ها در مرکز از طریق استا ن ها امکانپذیر است.

در ادامه این جلسه افقهی مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس حوزه ریاست سازمان با اشاره به سوابق اجرایی آقای فروزانمهر گفت: تجربه تصدی استانداری استان مهم و بزرگی مانند خراسان رضوی، معاونت اقتصادی وزارت کشور و تصدی معاونت اداری- مالی قوه قضاییه از برجستگی های ممتاز فروزانمهر است که ایشان را که از بدنه سازمان برنامه و بودجه نیز هستند بسیار شاخص نموده و موفقیت در راهبری معاونت تازه تشکیل شده را تضمین می کند که البته در این بین، اخذ موافقت رئیس قوه قضاییه برای خدمت ایشان در سازمان سخت بود.

افقهی گفت: در این بین من به عنوان مطرح کننده صدای کارکنان سازمان برنامه و بودجه کشور خدمت جناب فروزانمهر عرض می کنم که متاسفانه علیرغم تلاشهای گسترده همه مسئولان، تاکنون از ناحیه جبران خدمات همکاران، استفاده از ظرفیتهای قانونی فراوانی که سازمان همانند بسیاری از سازمانهای مشابه می توانسته برای حقوق و مزایای کارکنان خود درنظر بگیرد و نیز خدمات رفاهی مناسب قابل ارائه، غفلتهای فراوانی در این خصوص شده است که امیدوارم با درایت و تجربه جنابعالی این نقیصه مهم برطرف شود و همکاران ارجمند سازمان در این خصوص به سطح مطلوب تری دست یابند.

افقهی افزود: تقریبا در همه سازمانها و وزارتخانه هایی که آقای میرکاظمی مسئولیت داشته اند، از بعد رسیدگی به رفاهی کارکنان همیشه زبانزد بوده که امیدواریم در سازمان برنامه هم این موضوع تکرار شود.

در این جلسه فروزان مهر معاون جدید توسعه مدیریت، امور مجلس و استان ها نیز با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت حفظ کرامت انسان ها است، گفت: حفظ کرامت انسان ها اولویت کار ما است و تمام تلاش و برنامه ها برای تحقق این مهم است.

وی تصریح کرد: برخی جداول در بودجه سال های گذشته و اتخاذ سیاست ها دست استان ها را برای تحول و توسعه بسته است. لذا از ظرفیت استان ها و جایگاه استان ها با توجه به آمایش سرزمین و همچنین استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی، صندوق توسعه ملی و سرمایه گذاری های خارجی برای توسعه همه جانبه استان ها و شهرستان ها استفاده می شود چرا که عدم تعادل منطقه ای، مشکلاتی را به وجود آورده است از تمام ظرفیت ها و پتانسیل برای بهبود شرایط استفاده می شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |