پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 170556 13:01 1400/11/05
از وال استریت چه خبر؟

از وال استریت چه خبر؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
از وال استریت چه خبر؟

از وال استریت چه خبر؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، در میان رهبران داو جونز، اپل روز دوشنبه ۱.۵ درصد از دست داد و مایکروسافت در بازار سهام ۲ درصد کاهش داشت.

سهام تسلا، رهبر خودروهای الکتریکی بیش از ۴ درصد کاهش یافت و لوسید موتورز حدود ۲ درصد سقوط کرد و لی آتو و اکسپنگ پایین‌تر بودند.

پس از باز شدن بازار سهام در روز دوشنبه، میانگین صنعتی داوجونز ۱.۶ درصد سقوط کرد در حالی که اس اندپی ۵۰۰ سقوط ۱.۹ درصدی داشت.

بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری به ۱.۷۴ درصد کاهش یافت در حالی‌که روز جمعه، بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری به زیر ۱.۷۵ درصد کاهش یافته بود.

قیمت بیت‌کوین در آخر هفته حدود ۱۲ درصد کاهش یافت و صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس بیش از ۱۱ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین حد تاریخی خود رسید.

فروش بازار سهام بدتر خواهد شد زیرا بازار سهام عمکلرد ناامیدکننده را به ثبت رساند و نزدک با ۷.۵ درصد سقوط، بدترین افت هفتگی از زمان شیوع همه‌گیری در مارس ۲۰۲۰ را ثبت کرد. میانگین صنعتی داوجونز نیز ۱.۳ درصد کاهش یافت.

سرمایه‌گذاران باید لیست‌های پیگیری را با سهام‌های پیشرو که ثبات نسبی مشخصی از خود نشان می‌دهند، به جای خرید سهام ارائه کنند زیرا احتمالا می‌توانند طی روند صعودی قطعی آینده به رهبران بازار تبدیل شوند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |