پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 109650 15:03 1399/06/02
ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

کارکنان شرکت بیمه کوثر با افزایش دارایی، سرمایه‌گذاری متنوع و انعقاد قرارداد با سازمان‌های بزرگ توانستند با 27درصد افزایش فروش، در عرصه حمایت از فعالان اقتصادی نقش موثری را ایفا کنند.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیرعامل بیمه کوثر، با تبعیت از پیام مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای که سال جدید را سال جهش تولید نام نهادند، تمامی عزم، اراده و همت خود را به کار خواهیم گرفت تا با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب برای رزمندگان جبهه تولید کشور، سال جدید را سالی سرشار از موفقیت در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه سنگر تولید رقم بزنیم.

مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکیدکرد: مدیرعامل بیمه کوثر افزود: حال بر آنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه، استفاده از تمام منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی، به‌گونه‌ای عمل کنیم که افزایش رضایت ذی‌نفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه‌های بیمه کوثر تحقق یابد.

وی خاطرنشان‌کرد: کسب پرتفوی بالغ بر 3هزار و 700میلیارد تومانی و افزایش ۵2 درصدی نسبت به عملکرد سال 1398 با رویکرد مدیریت بهینه ترکیب فروش و سودآوری،  توسعه و کسب سود در حوزه بازار قبولی اتکایی، استمرار کسب سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه ،  تمرکز بر تمدید و نگهداشت بیمه گذاران کم ریسک با هدف افزایش نرخ ماندگاری مشتریان به ۶0 درصد،  تلاش حداکثری و جذب بازارهایی جدید، همکاری با شرکت‌های بیمه‌گر اتکایی، کسب رضایت ذینفعان سهام‌داران با افزایش فروش نقدی و ایجاد جریان نقدینگی ، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت با رعایت آیین‌نامه‌ها و دستوالعمل‌ها به منظور افزایش رضایت مشتریان، کاهش سهم شکایت بیمه کوثر از کل شکایت صنعت، پاسخگویی 2۴ ساعته و راه اندازی مدل ارتباط توسعه یافته(XRM) و راه اندازی مجتمع‌های تخصصی بیمه‌گذاران بزرگ از برنامه‌های امسال شرکت است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: تحقق سود هزارو300میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌گذاری، دستیبابی به سود عملیات بیمه‌گری و کاهش زیان بیمه‌گری، انعقاد قرارداد با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان هلال‌احمر، آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه(س) و غیره از جمله دستاورهای این شرکت در سال99 بوده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |