جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 178165 14:52 1401/02/12
ارایه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان شاهین

ارایه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان شاهین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ارایه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان شاهین

ارایه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان شاهین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایلنا ، محمدعلی تیموری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر ضمن بازدید از خطوط تولید و حضور در جمع کارگران، نیروی انسانی را مهم ترین و اصلی ترین رکن تولید خودرو دانست و اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد می تواند محصول اقتصادی تولید کند و از آنجا که گروه خودروسازی سایپا به دنبال تولید اقتصادی دو محصول است قطعا با تکیه بر توان و دانش کارگران و مهندسان داخلی می تواند ضمن تحقق تولید اقتصادی خودروهای شاهین و کوییک، رشد تولید را در سال جاری محقق کند.

او با بیان اینکه ضرورت دارد به منابع انسانی در بخش های خط تولید، کیفیت، زنجیره تامین و سایر بخش ها توجه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: نیروی انسانی برای ما اهمیت قابل توجهی دارد چرا که اعتقاد داریم از این طریق می توان به توسعه و تعالی صنعت خودرو دست یافت.

تیموری با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت، کاهش هزینه ها، تحویل به موقع خودروها به مردم و افزایش ایمنی محصولات وابسته به نیروی انسانی است، گفت: هدف گذاری ما این است که با همت کارگران، مهندسان و کارشناسان گروه خودروسازی سایپا بیش از گذشته از ظرفیت ماشین آلات و خطوط تولید استفاده کنیم؛ اگر از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم به طور قطع می توان با سرعت بیشتری به 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور دست یافت.  

او با اشاره به ارتقای کیفیت محصولات سایپا و تولید اقتصادی که این مجموعه دنبال می کند، افزود: از اواخر سال گذشته با هدف افزایش تولید و ارتقای کیفیت، تصمیم گرفته شد که تولید اقتصادی دو محصول شاهین و کوییک پیگیری شود از این رو سعی شد تا چالش ها و نارضایتی هایی که از خودروی شاهین وجود دارد، با کمک مهندسان مرتفع شد.

رضایت کامل از محصولات سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت شاهین از ماه های پایانی سال 1400 در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: برخی مشتریان از صدای شاهین در اتاق گلایه داشتند از  همین رو فرآیند ایزوله کردن اتاق طی 45 روز انجام شد و تمام محصولات از هفته آخر اسفندماه سال گذشته با سیستم جدید (حذف کامل صدای اتاق) تولید شده است؛ در این میان برای ارتقای کیفیت موتور شاهین برنامه ای تدوین که خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شد.

او ادامه داد: نارضایتی از شیشه بالابر و فوم صندلی های خودرو شاهین وجود داشت که با همت کارشناسان و مهندسان تمام این چالش ها مرتفع و استانداردسازی لازم صورت گرفت لذا مردم رضایت نسبی از خودرو شاهین پیدا کردند، این اقدامات یاد شده در مورد خودرو کوییک هم انجام خواهد شد تا مردم از کیفیت خودروهای اقتصادی گروه خودروسازی سایپا رضایت کامل داشته باشند.

کیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان

تیموری با یادآوری اینکه خودرو کوییک به جهت آنکه سال های متمادی است که تولید می شود بخش زیادی از مشکلات آن اصلاح شده، افزود: ارتقای کیفیت خودرو کوییک در دستور کار قرار گرفته است تا مردم رضایت صددرصدی از این خودرو داشته باشند.

او با بیان اینکه در راستای کسب رضایت مشتریان، افرادی که در گذشته خودرو شاهین خریداری کردند خدمات پس از فروش ویژه دریافت خواهند کرد، گفت: کیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان، رمز موفقیت و بقا یک بنگاه اقتصادی است به همین جهت حدود 2 هزار پروژه ارتقاء کیفیت محصول در فرآیند تولید و زنجیره تامین قطعات تعریف شده که در حال اجرا است. 

پاسخ دهی مناسب به مشتریان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تحقق 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور و برنامه های که این مجموعه برای سال جاری دارد، خاطرنشان کرد: تولیدات امسال دو ویژگی دارد که یک بخش آن رشد تولید و دیگری تولید به صورت عبور مستقیم است؛ در حال حاضر 97 درصد خودروهایی که تولید می شود به واحد فروش تحویل داده می شود و این امر به منزله ارتقای کیفیت و پاسخ دهی مناسب به مشتریان است.

او گفت: در 8 فرمان ابلاغ شده، رشد تولید تا 50 درصد تکلیف شده است اما سعی و تلاش ما این است که رشد تولید را به بیش از 65 درصد برسانیم از همین رو ضمن افزایش تولید در حال تجاری سازی خودروهای کف پارکینگ هستیم.

خودروهای کف پارکینگ به 20 هزار دستگاه می رسد

تیموری تصریح کرد: زمانی که وارد گروه خودروسازی سایپا شدم این مجموعه 80 هزار خودرو ناقص، 5 هزار و 200 خودرو یورو4 و هزار و 700 خودرو بدون گارانتی و بلاتکلیف در کف پارکینگ داشت، لذا با برنامه ریزی دقیق این تعداد به 29 هزار خودرو رسیده و تا پایان  ماه جاری مجموع خودروهای کف پارکینگ به 20 هزار دستگاه می رسد.

او با تاکید بر اینکه خودروهای کف پارکینگ بعد از تکمیل دوباره به بخش بازرسی می رود تا کیفیت آن مورد سنجش قرار گیرد، اظهارداشت: در فروردین ماه سال جاری و برای اولین بار گروه خودروسازی سایپا 37 هزار خودرو آماده تحویل داشت که 16 هزار دستگاه از تجاری سازی خودروهای کف پارکینگ و 21 هزار دستگاه تولید اولین ماه سال بود.

پیاده سازی 8 فرمان رئیس جمهور

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: استراتژی ما این است که با همت تمام بخش ها و برنامه های دقیقی که تنظیم شده 8 فرمان رئیس جمهور را پیاده سازی کنیم؛ از همین رو ضمن حرکت به سمت صفر شدن خودروهای کف پارکینگ در حال برنامه ریزی برای عرضه 3 محصول جدید به بازار هستیم که یکی از آنها تولید ون اقتصادی است. امیدواریم تا پایان سال جاری تاییدیه های لازم اخذ شود و این خودرو روانه بازار شود.

او گفت: در خصوص واگذاری سهام و حرکت به سمت خصوصی سازی هم برنامه جامعی تدوین شده و کارهای کارشناسی دقیقی صورت گرفته است؛ نتایج تحقیقات در ماه جاری استخراج خواهد شد و پس از آن سهام درون گروهی واگذار خواهد شد تا با بودجه ای که به دست می آید بتوان برنامه های محول شده را اجرایی و پیاده سازی کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |