جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 127303 14:44 1399/10/11
اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: برای پروژه راه آهن همدان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری اختصاص یافت و با جدیت پیگیر مسائل مرتبط با اجرا و تکمیل این طرح بزرگ و مهم عمرانی هستیم.

وی با بیان اینکه راه آهن از این پس دارای ردیف مستقل در بودجه کشور است، گفت: گنجاندن این موضوع در بودجه کار آسانی نبود اما اقدامی مهم در افق ۵۰ ساله استان همدان محسوب می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به ثمر نشستن راه اهن ملایر نیز کار دشواری بود و طبق روالی عادی که پیش می رفت ۲۵ سال طول می‌کشید تا به بهره‌برداری برسد.

حاجی بابایی به پیگیری های جدی و مستمر پروژه قطار شهری همدان نیز اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه برای شهر همدان بسیار ضروری است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

به گفته وی، احرای طرحهای جامع شهر و قطار شهری به رشد و پایداری کلانشهر همدان کمک می‌کند به نحوی که شهر از زیرساخت های مناسب و قوی بهره مند می شود. نماینده مردم همدان در خانه ملت همچنین از توافق با وزارت دفاع برای مشارکت در اجرای طرح های پرورش مرغ لاین(استاندارد)، مرغ اجداد، لاستیک سازی در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، پالایشگاه، شهرک فرآوری سیر، صنایع تبدیلی سیب زمینی و دامداری در منطقه تجرک استان همدان خبر داد.

حاجی بابایی افزود: برای تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام و یا ساخت واحدهای تولیدی مورد نیاز استان همدان با نهادهای مختلف و یا سرمایه گذاران بخش خصوصی رایزنی و مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |