جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 179687 11:04 1401/02/27
اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی-چابکسر

اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی-چابکسر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی-چابکسر

اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی-چابکسر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

«هوالطیف»
مدیران، همکاران و شبکه فروش گرامی؛
باسلام

هر کسی در زندگی خود هدف دارد و زندگی بدون هدف ممکن نیست. هدف داشتن باعث رسیدن به موفقیت می شود دست پیدا کردن به هدف یکی از مواردی است که افراد برای رسیدن به آن برنامه ریزی می کنند، شرکت بیمه کارآفرین نیز در راستا چشم انداز عالی و اهداف خود همواره قدم های استواری را برداشته است. اکنون که جشنواره فروش نیمه دوم سال 1400 با تمام فراز و فرودهای بسیاری به پایان رسید.

در این جشنواره تعدادی توانستند خود را به خوبی محک بزنند و تعدادی زیادی نیز توانستند با کسب حداقلی ها به جشن بزرگ اختتامیه وارد شوند.

در جشنواره نیمه دوم سال 1400 تعداد نمایندگان و شبکه فروش در مقایسه با مدت مشابه در نیمه اول سال 1400 به دو برابر افزایش پیدا کرد و فروش شرکت 6/36 درصد در بیمه های زندگی صعود نمود.

همکاران، کارکنان و شبکه فروش در سال 1400 با همدلی توانستند علاوه بر کسب رتبه های برتر موفقیت های خود را در قله های موفقیت تثبیت نمایند.

خدا را شاکریم که در نیمه دوم سال 1400 هم افزایی و اتفاقات خوبی برای بیمه کارآفرین رقم زده گردید و امیدواریم در جشنواره نیمه اول سال 1401 از تعداد بیشتری از نمایندگان و مشاوران و شبکه فروش تقدیر و تشکر نماییم.

موفقیت روزافزون، بهروزی، سلامتی را برای تمام خانواده معزز بیمه کارآفرین از خداوند خواستارم.

علیرضا حجتی

معاون توسعه بازار و شبکه فروش و عضو هیأت مدیره

اردیبهشت ماه 1401



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |