چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12701 14:11 1394/02/27
اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۲۸ اردیبهشت

اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۲۸ اردیبهشت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۲۸ اردیبهشت

اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۲۸ اردیبهشت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ساخت یک هواپیمای مسافرتی جدید ایرانی در دستور کار

مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران از طراحی و ساخت یک هواپیمای مسافربری ایرانی با ظرفیت ۷۰ نفر مسافر در آینده نزدیک خبر داد.محمد سیرتی تصریح کرد: این هواپیما در حال حاضر هنوز نامی ندارد. وی اظهار کرد: صنایع هواپیمایی در جهان به این شکل است که تقریبا هیچ کشوری نمی‌تواند اعلام کند به شکل مستقل تمامی نیازهای ناوگانی خود را برطرف کند. این موضوع در رابطه با هواپیماهای ایرانی صدق می‌کند.

دسترسی ۹۰درصد روستاها به ارتباطات پهن باند تا ۲۰۲۰

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: این سازمان برای توسعه ارتباطات پهن باند در کشور، در یک سال گذشته گام‌های خوبی برداشته است.به گزارش تسنیم، علی‌اصغر عمیدیان عنوان کرد: با توجه به اهداف برنامه پنجم در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری ا طلاعات تا سال ۲۰۲۰ بایستی ۹۰ درصد از خانوارهای روستائی تحت پوشش سرویس‌های پهن باند قرار گیرند.

تولید برق به‌وسیله آب اشتباه بزرگی است

معاون وزیر جهادکشاورزی، تولید برق به‌وسیله آب را اشتباه بزرگی خواند و گفت: در طی ۷ماه ۵میلیارد مترمکعب آب برای تولید برق به هدر رفته است.معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت:بسته‌ای فنی برای مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی تهیه شده که مدیریت تقاضا، احیای طبیعت و حفظ محیط زیست در آن لحاظ شده است اما دولت به تنهایی نمی‌تواند با بحران آب مقابله کند.

تعیین تکلیف طرح جامع مسکن تا ۱۰روز آینده

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و نهایی شدن طرح جامع مسکن تا ۱۰روز آینده خبر داد.حامد مظاهریان گفت: به منظور بررسی ابعاد مختلف طرح جامع مسکن روز یکشنبه نیز جلسه‌ای با حضور طراحان این طرح و مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مربوط برگزار شد تا همه ابعاد طرح جامع مسکن بجث و بررسی شود.

کمبود تولید عامل رکود بازار مسکن

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران گفت: کمبود تولید که در سال گذشته با آن روبه‌رو بوده‌ایم عامل رکود در بازار مسکن است و دولت تنها از طریق برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌تواند بازار را از رکود خارج کند.حسن محتشم، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر دولت از طریق وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی درستی در این زمینه ارائه ندهد، احتمال افزایش قیمت در شش ماه دوم سال وجود دارد.

 
 
 


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |