سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13066 15:14 1394/03/10
اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۱۱ خرداد

اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۱۱ خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی  ۱۱ خرداد

اخبار کوتاه ‏امور زیربنایی ۱۱ خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

۳۷هزار نفر در کشور بیش از ۱۰سیم‌کارت به‌نام خود دارند

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای مرحله دوم ساماندهی سیم کارتهای موبایل در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۷هزار و ۳۹۷مشترک موبایل، بیش از ۱۰سیم کارت به نام خود دارند. غلامرضا داداش‌زاده گفت: با اجرای مرحله اول این طرح،درحال حاضر اطلاعات افراد حقیقی که بیش از ۱۰سیم‌کارت اعتباری و یا دائمی به نامشان ثبت شده، استخراج شده است.وی افزود: با توجه به اینکه افراد حقیقی از نظر قانونی نمی‌توانند بیش از ۱۰سیم‌کارت داشته باشند، در مرحله دوم اجرای طرح به تمامی مشترکان این سیم‌کارتها پیامکی ارسال می‌شود تا سیم‌کارتهای فعال مورد نیازشان را اعلام کنند.

زنگنه، رییس نشست تخصصی ثبات بازارهای جهانی نفت خام در اجلاس اوپک

وزیر نفت ایران در ششمین سمینار بین المللی اوپک، رئیس نشست تخصصی ثبات بازارهای جهانی نفت خام خواهد بود. «چشم انداز انرژی جهان»، «ثبات بازارهای جهانی نفت خام»، «ظرفیت تولید و سرمایه گذاری»، «فناوری و محیط زیست» و «چشم انداز اقتصاد جهانی» پنج نشست تخصصی است که قرار است در این دو روز برگزار شود.در این نشست درباره اهمیت همکاری در ایجاد ثبات در بازارهای جهانی نفت، نحوه تعامل میان بازارهای فیزیکی و مالی و تقویت گفتمان میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان بحث و بررسی می شود.

نرخ اینترنت نامحدود مخابرات کمی ارزان شد

شرکت مخابرات استان تهران تعرفه اینترنت پرسرعت نامحدود را براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تغییر داد. این شرکت اعلام کرد که تعرفه اینترنت پرسرعت نامحدود برای مشترکان خود را براساس مصوبه ۱۵۲کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از اول خردادماه تغییر داده است.مقایسه نرخ های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات تهران از کاهش اندک این تعرفه ها نسبت به تعرفه قبل این شرکت حکایت دارد.

در حوزه امنیت فضای مجازی باید متکی به توان داخل باشیم

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: امنیت در فضای مجازی در کشور باید متکی به توان داخل باشد که این در شورای عالی فضای مجازی کشور یک راهبرد اساسی است. محمد حسن انتظاری – دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در اختتامیه دومین نمایشگاه بومی سایبری در جمع فعالان و متخصصان شرکت های فن آور و دانشگاهی افزود: ما باید در تمام حوزه فضای مجازی به ویژه صنعت امنیت به توانمندی داخلی اتکا داشته باشیم که برای این مهم تغییر در استراتژی و قوانین دستگاه ها لازم است.

 
 
 
 


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |