چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14238 15:51 1394/04/29
اخبار کوتاه کسب و کار 30 تیر

اخبار کوتاه کسب و کار 30 تیر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار 30 تیر

اخبار کوتاه کسب و کار 30 تیر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پیگیری اتهام زنی رئیس اسبق سازمان چای توسط مجلس

نائب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای با بیان اینکه طرح موضوع باج خواهی نمایندگان از سوی رئیس اسبق سازمان چای با انگیزه سیاسی بوده است،گفت: این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و قطعا شکایت می کنیم.ابوذر ندیمی در گفت وگو با خانه ملت تصریح کرد: به نظر می رسد طرح موضوع باج خواهی نمایندگان از سوی رئیس سازمان چای بیشتر یک انگیزه سیاسی داشته و چون احتمال دارد که ایشان کاندیدای نمایندگی مجلس شوند این موضوع را برای سرپوش گذاشتن بر ضعف های خودمطرح کرده اند

متوقف شدن تولید چند وانت‌

تولید برخی از وانتها در شرکتهای خودروساز داخلی به صفر رسیده است. بر این اساس تولید وانت باردو، وانت وینگل سینگل 1021 سی‌سی، وانت وینگل دوبل 1031 سی‌سی، وانت کاپرا، تولید مینی‌وانت کارو گروه بهمن و تولید وانت کاکی KY5 نیز با کاهش صد درصدی به صفر رسیده است.

پیشرفت خط نورد ریل ملی به 65 درصد رسید

با نصب مهمترین تجهیز خط نورد 650 ذوب آهن که برای تولید ریل ملی در نظر گرفته شده، میزان پیشرفت این پروژه به 65 درصد رسید.یادآور می شود، در این پروژه، خط نورد ریل برای اولین بار در ایران در شرکت ذوب آهن اصفهان راه اندازی خواهد شد و شرکت تام ایران خودرو پیمانکار اجرایی طرح است. عملیات اجرایی این پروژه که از مهرماه سال گذشته آغاز شده تاکنون بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ضرورت ایجاد بستر لازم برای ورود خودروسازان خارجی

باید بسترلازم برای ورود خودروسازان خارجی فراهم شود تا تکنولوژی های جدید به کشور وارد شود.مهدی مطلب زاده در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: ضرورت سیاست گذاری صحیح در بخش قطعه سازی خودرو وجود دارد چرا که بدون برنامه آسیب جدی بر این بخش وارد خواهد شد.وی با بیان اینکه زمان آن فرا رسیده تا عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت ها باشد و نرخ گذاری آزاد شود گفت:متاسفانه استراتژی و سیاست گذاری درستی در این زمینه وجود ندارد.

پیش فروش خودروي كمري 2016 آغاز شد

همزمان با عید سعید فطر، پیش فروش خودروي كمري 2016 توسط شركت ايرتويا، نماينده رسمي تويوتا در ايران شروع شد. اين خودرو با طراحی و چهره كاملا جديد و متفاوت، از حيث فني مشابه نسل موفق پيشين خود و با پيشرانه 2.5 ليتري وارد بازار خواهد شد .شركت ايرتويا شرايط فروش خودروي كمري 2016 را در قالب فروش مشاركتي با سود هاي 26%، 27%، 28% با تحويل هاي به ترتيب 90 ، 120 و 180 روز كاري اعلام كرد.

.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |