جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 14818 14:53 1394/05/23
اخبار کوتاه کسب و کار 24مرداد

اخبار کوتاه کسب و کار 24مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار 24مرداد

اخبار کوتاه کسب و کار 24مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دستور وزیر برای 4 برابر شدن تولید موتورهای انژکتوری

وزیرصنعت،معدن،تجارت گفت: تبدیل موتور موتورسیکلت‌های کاربراتوری به انژکتوری ازاولویت‌های کاری این صنعت است.محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه بررسی وضعیت صنعت موتور سیکلت گفت: هم‌اکنون در وضعیت کنونی بالغ بر 95 درصد موتورسیکلت‌ها به روش کاربراتوری مجهز هستند و پنج درصد مابقی انژکتوری هستند که می‌بایست میزان تولید موتورهای انژکتوری را تا سال آینده تا چهار برابر افزایش داد.نعمت‌زاده تاکید کرد: پس از انژکتوری کردن موتورسیکلت‌ها اولویت‌ بعدی برقی نمودن آنهاست.

قیمت سیگار روی پاکت‌ آن درج می‌شود

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران درج قیمت روی پاکت‌های سیگار را یکی از برنامه‌های آتی این شرکت عنوان کرد.محمدحسین برخوردار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصوبه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر درج قیمت روی کالاها، اظهار کرد: البته با توجه به بالا بودن میزان توزیع سیگار در سطح کشور معمولا قیمت‌ها رقابتی هستند و کمتر کسی اقدام به عرضه سیگار با قیمت‌های غیر واقعی می‌کند. مدیرعامل شرکت دخانیات ایران افزود: درباره میوه‌ها و لوازم خانگی نیز به همین شکل است که روی همه اقلام قیمت درج نمی‌شود، بلکه قیمت واحدی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

بهره‌برداری از 3000 واحد صنعتی در سال جاری

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: پارسال 2800 واحد صنعتی به بهره برداری رسید که در برنامه داریم امسال نیز 3000 واحد صنعتی را به بهره برداری برسانیم.فرشاد مقیمی با بیان اینکه 92 درصد از صنایع کشورمان مربوط به صنایع کوچک و شهرک های صنعتی است، اظهار کرد: 88 هزار واحد صنعتی در کل کشور به بهره برداری رسید که از این تعداد قریب به 81 هزار واحد صنعتی در حوزه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی مشغول به کار هستند.

دولت 3ماهه 923میلیارد ریال حقوق معدنی گرفت

مطابق آمار دولت در سه‌ماهه نخست امسال 923 میلیارد و 304 میلیون ریال حقوق دولتی معادن دریافت کرده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 30درصدی را نشان می‌دهد.به گزارش تسنیم، بیشترین رشد دریافت حقوق دولتی معادن در این بازده زمانی به استان‌های کرمان جنوبی، خراسان شمالی با 30هزار و 346.3 درصد و یک‌هزار و 876.6 درصد تعلق دارد. البته کمترین میزان دریافت حقوق دولتی معادن در اردبیل با کاهش 77.4درصدی و هرمزگان با کاهش 88.3 ثبت شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |