پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13152 14:56 1394/03/17
اخبار کوتاه کسب و کار 18 خرداد

اخبار کوتاه کسب و کار 18 خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار 18 خرداد

اخبار کوتاه کسب و کار 18 خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

زنگ خطر تامین آب درشهرک‌های صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین آب صنعت را دومین اولویت شورای عالی آب دانست و گفت: برخی شهرک‌های صنعتی به شدت مشکل تامین آب دارند.سید محمدعلی سید ابریشمی - رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولویت دوم این شورا تامین آب صنعت و شهرک‌های صنعتی است.

واردات بی رویه قطعات چینی چالش خودروسازی ایران

عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: واردات بی رویه قطعات چینی خودرو، چالشی عمده پیش روی خودروسازان است.محسن افتخاری در گفتگو با مهر اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم در عرصه تولید خودرو با برنامه‌ریزی تنوع محصول ایجاد کنیم دیگر نیازی به واردات خودروی چینی نداریم.

فروش روغن‌های تقلبی اتومبیل با برچسب خارجی

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن تهران گفت: برخی روغن‌های اتومبیلی که در بازار وجود دارد تقلبی است و با برچسب‌های خارجی به فروش می‌رسند.عباس سماواتی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: متقاضیان باید در خرید روغن‌های اتومبیل دقت لازم را داشته باشند و بهتر است از روغن‌های با برند معتبر و استاندارد استفاده شود.

خاک گوگردی آب پرتقال ایرانی را تلخ کرد

دبیرانجمن صنایع آبمیوه و کنسانتره گفت: به دلیل این‌که در شمال کشور خاک گوگردی وجود دارد میوه و کنسانتره آن تلخ می‌شود که همین امر موجب عدم صادرات کنسانتره میوه شده است.ولی‌الله داوود‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نه تنها صادراتی در این زمینه وجود ندارد، بلکه از برزیل نیز کنستانتره پرتقال وارد می‌شود.

روند رو به پایان اکتشاف تکمیلی معدن طلای کوه دم

مجری طرح اکتشاف و تجهیز «معدن طلای کوه دُم» اعلام کرد: اکتشاف تکمیلی این معدن تا یک ماه آینده به پایان می رسد.به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا هاشمی مرند گفت: با تجهیز معدن و احداث کارخانه استحصال طلا، سالانه ۳۰۰کیلوگرم طلای خالص از این معدن استخراج خواهد شد.

روند صعودی قیمت لوازم خانگی

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی دارای روند صعودی است.اکبر زادمهر در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه نه نرخ دلار با کاهش روبرو شده و نه تحریم ها برداشته شده است بنابراین دلیلی برای کاهش قیمت در بخش لوازم خانگی وجود دارد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |