پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 61593 18:18 1396/03/16
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو (سبک و سنگین) و ماشین آلات تهران زیرنظر اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۴ تیرماه با شعار شبکه توزیع ، حامی تولید و اشتغال برگزار خواهد شد. شایان ذکر است در این نمایشگاه علاوه بر فعالان زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرو و ماشین آلات سایر رسته ها و بخش این صنف بزرگ از جمله: قطعات و اجزاء، الکترونیک و سیستم های ایمنی، تعمیر و نگهداری، تیونینگ، پمپ بنزین، سرویس و کارواش و تجهیزات تعمیرگاهی نیز حضور خواهند داشت.   

مسیر اجرای طرح های شاخص ایمیدرو هموار شد

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو گزارش عملکرد این بخش را در نیمه دوم سال قبل در حوزه های سرمایه گذاری،بین الملل و بازرگانی ارائه کرد. حسن یونسیان درباره اقدامات ایمیدرو در حوزه سرمایه گذاری گفت: بررسی گزارشات توجیه اقتصادی و فنی مربوط به طرح ها از جمله طرح تولید کلرید کلسیم و سولفات پتاسیم مجتمع پتاس خور و بیابانک، تهیه اسناد ارزیابی کیفی شرکت کنندگان در مناقصه به روش بی او تی و ایی پی سی افبندر پارسیان و برگزاری مرحله اول مناقصه یاد شده، اصلاح بند ۸ آیین نامه مشارکت سازمان به منظور تسهیل شرایط سرمایه گذاری و بررسی نحوه واگذاری و روش قیمت گذاری برای مناقصه و مزایده محدوده های اکتشافی، در نیمه دوم سال گذشته انجام شده است که براین اساس مسیر اجرای تعدادی از طرح های شاخص یا جدید ایمیدرو تعیین هموار شد.  

تولید ۸ نوع واکسن و ۵ نوع سم عقرب در شعب موسسه رازی

مدیر امور شعب موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با اشاره به تولید ۸ نوع واکسن و ۵ نوع سم عقرب در شعب ششگانه این موسسه، گفت: علاوه بر اینکه تولیدات شعب موسسه رازی استان‌های مناطق همجوار را از نظر پوشش‌دهی این واکسن‌ها تامین می‌کند، برخی تولیدات نیز منحصر به فرد بوده و نیاز کل کشور را برطرف می‌کند.به گزارش ایسنا،علیرضا طاهری با اشاره به اینکه هماهنگی امورات موسسه رازی با شعب ششگانه و نیز با معاونت‌های مختلف موسسه، توسط امور شعب انجام می‌شود، اظهار کرد: موسسه رازی در سطح کشور دارای ۶ شعبه است که شعبه مشهد قدیمی‌ترین آن بوده و شعبه اراک نیز آخرین شعبه موسسه رازی در حال حاضر محسوب می‌شود.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |