جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 19895 15:04 1394/09/07
اخبار کوتاه کسب و کار ۸ آذر

اخبار کوتاه کسب و کار ۸ آذر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۸ آذر

اخبار کوتاه کسب و کار ۸ آذر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

طرح جدید برای تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از طرح جدید این صندوق برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های صنایع کوچک خبر داد.علی تعقلی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: فرمول‌هایی را طراحی کردیم که صنایع کوچک بتوانند بدون مراجعه به بانک بتوانند تسهیلات بگیرند که این موضوع را به عنوان محصول جدیدمان از شهریورماه عرضه کرده‌ایم.  

بدهی ۷۵۰ میلیاردی انجمن قند وشکر به چغندرکاران

دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر گفت: بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان به کشاورزان بابت خرید چغندر قند بدهکاریم اما به دلیل بازار نامناسب و پرداخت نشدن مطالبات به صنایع از سوی دولت، توانایی پرداخت مطالبات کشاورزان را به نحو مطلوب نداریم.بهمن دانایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال وضعیت تولید مناسبی در زمینه شکر داشته‌ایم؛ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن از کشاورز خریداری کرده‌ایم و تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار تن شکر تولید کرده‌ایم.  

تعرفه واردات خودرو کاهش یابد

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد که برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی تعرفه واردات خودرو در سال آینده کاهش یابد.امرالله امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا زمانی که بازار خودروی ایران انحصاری است امیدی به افزایش کیفیت خودروهای داخلی وجود ندارد.وی با بیان این‌که اصولا در بازار انحصاری تولید‌کننده انگیزه‌ای برای افزایش کیفیت محصولات خود ندارد، خاطر نشان کرد: در یک بازار انحصاری مشتریان نیز انتخابی جز خرید محصول از تولید‌کننده انحصارگر ندارند.  

ابطال و صدور ۷۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در تهران

پروانه کاربرد علامت استاندارد ۷۰ فراورده ، پس از بازرسی ، نمونه‌برداری و آزمون‌های مداوم ، توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان تهران ، صادر و یا ابطال شد. درجریان جلسات مهرماه کمیته علایم این اداره کل ، کارشناسان پروانه کاربرد علامت استاندارد ۳۰ فراورده را به دلایل کیفی و یا عدم اعتبار پروانه ابطال کردند.   واردات گیاهان تزئینی چینی ممنوع است رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از ممنوعیت واردات گیاهان تزئینی از چین به دلیل بیماری‌زا بودن آن خبر داد. محمد علی باغستانی اظهار کرد: گندم مهم‌ترین محصول زراعی است که باید به بهترین شکل به آن پرداخت.وی با بیان اینکه در سرمازدگی سال گذشته بسیاری از مزارع کشت را رها کردند، پیش‌بینی کرد در طرح پایش امسال بیش از ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی مورد مبارزه سازمان حفظ نباتات قرار گیرد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |