پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 26585 17:11 1394/11/19
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۰ بهمن

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۰ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۰ بهمن

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۰ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تولیدکنندگان صنایع غذایی یارانه ویژه نمایشگاهی می‌گیرند

تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی، یارانه ویژه حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی دریافت می‌کنند.محمدحسین عزیزی از اختصاص تسهیلات ویژه برای شرکت کنندگان درکتاب و نرم افزار جامع صنایع غذایی در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تنها فعالان معتبر صنعت غذای کشور در کتاب و نرم افزار فوق حضور خواهند داشت، هم اکنون در حال بررسی تمهیداتی هستیم تا با هماهنگی متولیان امر تسهیلاتی ویژه برای حضور این گروه در نمایشگاه‌های معتبر در نظرگرفته شود.رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران افزود: هدف از ارائه این تسهیلات، تشویق صاحبان صنایع و تولیدکنندگان به تولید محصولات با استانداردهای بالا و رعایت کامل اصول فنی و بهداشتی در عرصه تولید است.وی با اشاره به تهیه و انتشار کتاب و نرم افزار جامع صنایع غذایی کشور به عنوان گامی موثر در معرفی تلاشگران واقعی و معتبر عرصه تولید و توزیع محصولات غذایی ایران، از صاحبان حرف ومشاغل مرتبط دعوت کرد با حضور کمی و کیفی گسترده در این کتاب، تهیه‌کنندگان این مجموعه را در ارائه تصویری بهتر از این صنعت در داخل و خارج از کشور یاری نمایند .  

یک زن روستایی ۷۰۰ پورشه وارد کرد!

مدیرکل فناوری اطلاعات گمرک ایران، با تشریح جزئیات الکترونیکی شدن بخش های مختلف گمرک ایران، اظهار کرد: از فواید الکترونیکی شدن گمرک ایران این است که مشخص شد عده ای برای پرداخت نکردن عوارض و مالیات گمرکی از کارت های بازرگانی یکبار مصرف و اجاره ای استفاده کرده و تجارت می کنند.علی بعیدی در نشست تشریح دستاوردهای گمرک ایران درباره‌ مزایای سامانه‌های الکترونیکی‌کردن بخش‌های مختلف گمرک ایران اظهار کرد: این بخش به کاهش فساد و جلوگیری از جعل اسناد و شفاف‌سازی بخش‌های مختلف در گمرک ایران کمک کرده است.وی همچنین به اطلاعات کشف شده در خصوص افرادی اشاره کرد که از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای و یکبار مصرف استفاده می‌کرده‌اند و گفت: خانمی که در یکی از روستاهای ایران زندگی می‌کند و سرمایه‌اش کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است با ۲۵۶ فقره اظهارنامه بیش از ۷۰۰ خودروی سواری پورشه وارد کرده است در یکی از این گزارش‌ها مشخص شد که ۶۰ درصد بازرگانان تاکنون هیچ گونه اظهارنامه مالیاتی نداشتند و حداقل بیش از ۳۰ نفر آنها کالاهایی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار وارد کرده‌اند که این موضوع به دلیل نداشتن اطلاعات شفاف صورت گرفته است.  

حضور فعال شرکت های خارجی در همایش صنعت خودرو

رییس ایدرو عنوان کرد: در شرایط کنونی و با وجود رفع تحریم ها، ارتقاء صنعت خودرو کشور در گرو تعامل و همکاری با خودروسازان صاحب نام است که سومین همایش بین المللی صنعت خودرو این فرصت را در اختیار خودروسازان داخلی قرار می دهد.به گزارش «پرشین خودرو»، سید رضا نوروز زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: این همایش فرصت مناسبی است تا صنعت خودروی کشور ضمن معرفی توانمندی های خود، از حضور شرکت های خارجی برای دسترسی به تکنولوژی ها و فرآیند های مورد نیاز استفاده نمایند.وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در دوره پساتحریم پیش بینی می شود در اسفندماه امسال شرکت ها و هیات های خارجی از اکثر کشورهای صاحب نام صنعت خودرو به صورت فعال در سومین کنفرانس بین المللی خودرو حضور داشته باشند.  

فروش تویوتا کرولا با اقساط ۱۸ ماهه

تویوتا کرولا، پرفروش ترین و محبوب ترین خودروی دنیا در سال ۱۹۶۶ تولید شد و تا به امروز توانسته است با سه ویژگی خاص خود یعنی کیفیت ساخت عالی، قابلیت اطمینان بالا و ایمنی در خور توجه جایگاه اولی خود را تا به امروز تثبیت کند و از مرز ۴۰ میلیون دستگاه عبور کند. شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران کرولا را در دو مدل XLI و GLI با پیشرانه ۲ لیتری به قدرت ۱۴۳ اسب بخارعرضه می نماید. این شرکت در آخرین اطلاعیه خود برای تیپ XLI کرولا اقساط ۱۸ ماهه با کارمزد ۱۸ درصد و اقساط ۶ ماهه بدون کارمزد را در نظر گرفته است. همچنین برای خرید نقدی این خودرو تخفیف ۳ میلیون تومانی را مد نظر قرار داده است.  

تولید خودرو از ۷۸۲ هزار دستگاه گذشت

براساس اعلام وزارت صنعت، در ۱۰ ماهه اول امسال تولید انواع خودرو به ۷۸۲ هزار و ۶۲۲ دستگاه رسید. براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، در۱۰ ماهه منتهی به دی امسال، تولید انواع خودرو از سوی خودروسازان داخلی کشور، به ۷۸۲ هزار و ۶۲۲ دستگاه رسیده است. در این مدت خودروهای سواری نیز به تعداد ۷۱۶ هزار و ۹۳۹ دستگاه تولید شده است .در ۱۰ ماهه اول امسال به تعداد ۵۶ هزار و ۳۵۳ دستگاه وانت، ۸ هزار و ۳۲۷ دستگاه کامیون، ۵۶۱ دستگاه اتوبوس و ۴۴۲ دستگاه مینی بوس تولید شده است. در دی ماه امسال نیز به تعداد ۹۹ هزار و ۷۷۶ دستگاه انواع خودرو و به تعداد ۹۰ هزار و ۷۳۸ دستگاه خودروی سواری تولید شده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |