چهارشنبه 29 فروردین، 1403

کدخبر: 7702 15:29 1393/09/14
اخبار کوتاه کسب و کار پانزدهم آذر ماه

اخبار کوتاه کسب و کار پانزدهم آذر ماه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار پانزدهم آذر ماه

اخبار کوتاه کسب و کار پانزدهم آذر ماه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

«مارلبرو» نعمت‌زاده را به مجلس کشاند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به شکایت برخی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون، گفت: این شکایت با حضور نعمت‌زاده و مسئولان وزارت خارجه بررسی خواهد شد. محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با «بولتن‌نیوز» با بیان اینکه موضوع این شکایت، اعطای مجوز در زمینه واردات سیگار «مارلبرو» است، تصریح کرد: نمایندگان معتقدند که در این زمینه به یک فرد خاص از سوی وزیر مجوز واردات داده شده است.

طاهری قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت شد

طی مراسمی با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت، حکم انتصاب سید طاهر طاهری به سمت قائم مقام معاون امور صنایع به وی اعطا شد. سید طاهر طاهری نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ، معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت سابق صنایع ومعادن و نیز استانداری استان البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

صادرات قطعات خودروی هند به ایران ازسرگرفته شد

در حالی که یک شرکت قطعه سازی هند صادرات قطعات خودرو به ایران را از سر گرفته است یکی از مسئولان ارشد وزارت صنایع هند گفت: «قطعه سازان هندی باید به صورت جدی به دنبال بهره گیری از فرصت صادرات به ایران باشند. افزایش تقاضا برای خودرو در ایران و تحریم های آمریکا علیه این کشور فرصت صادراتی عظیمی را برای تولید کنندگان خودروی هند فراهم کرده است.

طرح های پیشنهادی مدل فیلترینگ هوشمند ارائه شد

پیرو اعلام فراخوان شناسایی تولیدکنندگان سامانه‌های هوشمند در حوزه پالایش محتوا که پیش از این از سوی مرکز تحقیقات مخابرات اعلام شده بود نشست مشترک میان حضور متولیان اجرایی و پژوهشی این حوزه و مدیران و متخصصین شرکتهای دانش بنیان و اعضاء هیأت علمی دانشگاهها برگزار شد.در این نشست مشترک "طرح صیانت فرهنگی و احتماعی با بهره گیری از سامانه های هوشمند" برای مدعوین تشریح شد و متولیان اجرای این طرح با اعلام اهداف طرح، انواع سامانه های هوشمند پیش بینی شده و زمان بندی اجرای طرح، اطلاعاتی در این خصوص ارائه و به سوالات و ابهامات مطرح شده توسط مدعوین پاسخ دادند.

اهدای جایزه"کیفیت آسفالت" برای نخستین بار در کشور

معاون راه روستایی وزیر راه و شهر سازی از اهدای جایزه "کیفیت آسفالت" برای نخستین بار در کشور خبر داد.سیدحسین میرشفیعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این جایزه که برای نخستین بار در ایران راه اندازی می شود به پیمانکاران راههای روستایی و راههای اصلی کشور اعطا می شود.وی افزود: مهمترین مولفه در انتخاب آسفالت کیفی و محورهای برگزیده این جایزه، شاخص ناهمواری راه ها خواهد بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |