جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 12715 15:02 1394/02/27
اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 28 اردیبهشت 94

اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 28 اردیبهشت 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 28 اردیبهشت 94

اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 28 اردیبهشت 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ابلاغ سیاست‌ها و ضوابط اعتباری سال 94 پست بانک ایران

سیاست و ضوابط اعتباری سال 94 پست بانک ایران پس از تصویب هیأت مدیره، طی بخشنامه‌ای جهت اجراء به مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد. بنابر اعلام اداره‌کل اعتبارات و سرمایه گذاری؛ سیاست‌ها و ضوابط اعتباری سال 94 این بانک در دو فصل ریالی و ارزی تنظیم شده و در بخش‌های مختلف آن از جمله؛ سیاست‌ها و ضوابط عمومی، تخصیص منابع و مصارف، ارکان اعتباری، حدود و اختیارات ارکان اعتباری، وثایق و تضامین، مدت معاملات و سایر موارد به طور کامل تعیین و تشریح شده است. بنابراین گزارش اجرای بخشنامه مذکور در تمامی مدیریت‌های شعب استان‌ها و شعب این بانک الزامی بوده و تمامی عملیات اعتباری براساس آن انجام می‌شود.

گفتنی است در این بخشنامه؛ بررعایت شاخص مصارف به منابع، کنترل حجم نقدینگی، اعتبارسنجی صحیح و دقیق متقاضیان تسهیلات و تعهدات، توجه بیشتر به رعایت بهداشت اعتباری، ظرفیت و اهلیت متقاضیان، کنترل مبلغ، نرخ، نوع و مدت تسهیلات و تعهدات، اعمال کنترل دقیق در هنگام تشکیل پرونده تسهیلات و تعهدات و اخذ مدارک وفق ضوابط، کنترل شاخص مطالبات به تسهیلات و تلاش مستمر برای کاهش آن و همچنین رعایت دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و ضوابط اعتباری در امور اعتباری و نظارت برحسن اجرای آن تأکید شده است.

در نمایشگاه بین المللی کتاب اتفاق افتاد:

ثبت رکورد جدید تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ثبت رکورد جدیدی در تعداد و مبلغ تراکنش های دستگاههای پایانه‌های فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام رسالت اجتماعی و فرهنگی خود برای هشتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان انجام کلیه فعالیت‌های بانکی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را فراهم و آمارها حاکی از رشد تعداد و مبلغ تراکنش‌های صورت گرفته برروی دستگاه‌های پایانه‌های فروش متصل به حسابهای این بانک در غرفه ها مي باشند به گونه ای که تعداد تراکنش‌ها دستگاههاي پايانه هاي فروش که در غرفه ها نصب شده اند در این دوره به رقم یک میلیون و 680 هزار تراکنش رسیده و مبلغ 705 میلیارد و 219 میلیون ریال از طریق این دستگاهها جابجا شده که بیانگر رشد 49 درصدی مبلغ تراکنش پایانه های فروش نسبت به سال 93 می باشد همچنین تعداد تراکنش‌ها دستگاههاي خودپرداز نيز در این دوره به حدود140 هزار تراکنش مالی بالغ گشته اند.

حسین محمدپورزرندی خبر داد:

تلاش برای جلب رضایت مشتریان در بخش خدمات ارزی

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به توسعه فعالیت‌های این بانک، گفت: با دریافت مجوز لازم از بانک مرکزی، ارائه خدمات متنوع ارزی و جلب رضایت مشتریان در این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود. به گزارش مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر این‌ که توسعه شهرها و ارتقاء کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است، گفت: اساس برنامه بانک شهر آن است که منابع شعب این بانک در همان استان هزینه شود و ریالی از آن به خارج از استان نرود.

وی با اشاره به حمایت مالی بانک شهر از پروژه‌های مهم کلانشهرهای کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه در دست انجام است، انجام پروژه‌هایی مانند تامین مالی پروژه مترو قزوین و هشتگرد، توسعه بخش اتوبوسرانی این شهر، نگهداری موزه‌ها و ایجاد فضای دوچرخه‌سواری درون‌شهری آن است‌. مدیرعامل بانک شهر، تصریح کرد: توسعه بانکداری الکترونیک و همچنین گسترش کیف پول الکترونیکی و کارت شهروندی، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری پیگیری می‌شود‌.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |