سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 12603 14:34 1394/02/22
اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 23 اردیبهشت 94

اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 23 اردیبهشت 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 23 اردیبهشت 94

اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 23 اردیبهشت 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

آغاز به کاردومين صندوق امانات بانک پارسيان در شعبه ميدان مادر کرج

دومين صندوق امانات بانک پارسيان با حضور آقايان بيژني مدير پشتيباني، مالکي مدير روابط عمومي، زندي رييس اداره حوزه هاي شهرستان، مرداني رييس حوزه کرج و جمعي ازمشتريان اين بانک، به دست يکي از مشتريان در شعبه ميدان مادرکرج افتتاح شد.آقاي بيژني مدير پشتيباني بانک در مراسم افتتاح اين صندوق به ارايه خدمات بانكداري متناسب با خواسته‌ها و نيازهاي مشتريان اشاره كرد و افزود: كسب رضايت مشتريان از مهم ترين اصول تغييرناپذير بانك پارسيان است كه در اين راستا ضمن معرفي خدمات جديد، شرايط به گونه‌اي پيش‌بيني شده كه زمينه مناسب براي دسترسي آسان تر مشتريان به خدمات بانك فراهم شود.

دادستان دیوان محاسبات کشور در جمع مدیران ارشد بانک سپه خواستار شد

انضباط کارکنان بانک سپه در میان سیستم بانکی مثال زدنی است

دادستان دیوان محاسبات کل کشور اظهار داشت: بانک سپه به واسطه داشتن نیروی انسانی کارآمد، سرآمدو سلیم النفس یکی از منضبط ترین و منسجم ترین بانکهای نظام بانکی است. فیاض شجاعی در گردهمایی مدیران ارشد بانک سپه با بیان این مطلب افزود: فضای موجود در بازار پولی کشور حاکی از رقابت نابرابر بین بانکهای دولتی و خصوصی است لذا باید برای رفع این مشکل فشار از روی بانکهای دولتی کاسته شود.وی گفت: برای ایجاد زمینه رقابت برابر در بازار پولی و مالی کشور باید فشار دولت بر بانکهای دولتی کاسته شود تا آنها نیز در شرایط برابر با بانکهای غیردولتی رقابت کنند.

پورزرندی تصریح کرد‌:

چابک‌سازی، زیرکی و کاهش بروکراسی مهم‌ترین ارکان رشد سازمان‌ها

مدیر‌عامل بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های شهری‌، چابک‌سازی، زیرکی و کاهش بروکراسی را از مهم‌ترین ارکان رشد سازمان‌ها دانست.دکتر حسین محمدپورزرندی در جریان دیدار با مدیران شهری مشهد که با حضور تنی چند از مدیران و معاونان‌، اعضای هیئت‌مدیره و شهردار این شهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب، انجام فعالیت در جوار حضرت ثامن‌الحجج را توفیق بزرگی دانست و افزود‌: امیدواریم بتوانیم با بهره‌مندی از این نعمت بزرگ، هرچه بهتر به شهروندان مشهد خدمت کنیم.وی با اشاره به اهمیت تعامل میان بانک شهر و شهرداری‌ها تصریح کرد: در سال‌های قبل درصد سهام شهرداری‌ها نسبت به شهروندان معادل 80 به 20 بوده است، در حالی‌که امروز با اقدامات انجام شده این نسبت بر عکس شده و میزان مشارکت شهروندان در این بانک بسیار بیشتر شده است.

خدمتی دیگری از بانک صادرات ایران

گنجینه سپهر ویژه ناشران به بازار آمد

بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانکهای بزرگ کشور، همسو با سیاست های دولت محترم، ارایه خدمت به اقشار مختلف جامعه را در دستور کار خود قرار داده و به منظور تأمین نیازهای مالی اهداف و پروژه های آتی ناشران، کشور و و ایجاد سرمایه ای مطمئن از محل پس اندازهای تدریجی این قشر، اقدام به ارایه و اجرای طرح سپرده سرمایه گذاری گنجینه سپهر ناشران کرده است.این بانک به منظور جذب و جلب نظر فعالان عرصه نشر و افزایش رضایتمندی آنان و همچنین جهت حفظ و ارج نهادن به اعتماد عمومی این بار اقدام به ارایه طرح گنجینه سپهر برای فعالان عرصه نشر با هدف بهره مندی آنان از سود ویژه قابل توجه و استفاده از مزایای طرح مزبور کرده است.

تاکید همتی بر ضرورت رعایت نرخ جدید سود توسط بانک‌ها

رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها تاکید کرد: ضرورت دارد نرخ های جدید سود بانکی را همه بانک‌ها رعایت کنند، اگر در این دور هم برخی از موسسات و بانک‌ها نرخ های جدید را رعایت نکنند بازهم سیاست های ابلاغ شده عملیاتی نمی‌شود مگر اینکه بانک‌ها و موسسات رعایت کنند و بانک مرکزی هم نظارت بیشتری برای جلوگیری از این تخلفات اعمال کند.دکتر عبدالناصر همتی علت اصلی عدم پایبندی بانک‌ها به تفاهم خود در مرحله قبلی اجرای نرخ سود را موسسات پولی غیر مجاز دانست و گفت: زمانی که موسسه غیرمجازی، سپرده با نرخ های بالاتری جذب ‌کرد عملاً برخی از بانک‌ها منابع خود را از دست دادند، وقتی این اتفاق افتاد بانک‌ها برای جلوگیری از خروج منابع مجبور شدند که نرخ‌های بالاتری به سپرده گذار بدهند. وی سامان ‌دهی موسسات پولی غیر مجاز را کاری سخت عنوان کرد و گفت: به دوستان بانک مرکزی هم حق می‌دهیم چراکه ساماندهی این موسسات سخت است با توجه به این که خودشان در شکل گیری این موسسات نقشی نداشته‌اند. تعدادی از این موسسات تحت عنوان تعاونی و ... تشکیل شده بودند که بعد در قالب موسسه اعتباری به جذب منابع پرداختند.

سايت بيمه‌کارآفرين، مطمئن و قابل اعتماد

" مرکز توسعه تجارت الکترونيکي " بيمهکارآفرين را واجد شرايطدريافت نماد الکترونيکي دانست. اين نماد در ارديبهشتجاري از سوياين مرکز به بيمهکارآفرين اهدا شد. به اعتبار اين نماد مشتريان بيمه کارآفرين مي‌توانند با اطمينان از اينکه پايگاه اينترنتي اين شرکت قابل اعتماد است، به آن مراجعه داشته باشند.مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است و يكي از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونيكي را، ايجاد اعتماد و اطمينان در ميانكاربران خدمات الكترونيكي مي‌داند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |