پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 1784 14:43 1393/02/21
اخبار کوتاه بازارپول /21اردیبهشت

اخبار کوتاه بازارپول /21اردیبهشت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه بازارپول /21اردیبهشت

اخبار کوتاه بازارپول /21اردیبهشت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

برندگان پذیرندگان ملت 2 مشخص شد

گروه بازارپول : قرعه کشی دومین مرحله طرح پذیرندگان ملت 2 برگزار شد و 5 برنده خوش شانس 5 دستگاه خودرو هیوندای ix35مشخص شدند.

در این قرعه کشی که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی متشکل از نمایندگان ادارات کل این بانک و با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه برگزار شد، 5 دستگاه خودرو هیوندای ix35 به پذیرندگان کارتخوان های فروشگاهی و درگاه های پرداخت الکترونیک بانک ملت تعلق گرفت.

عرضه نخستین کارت اعتباری بیت‌کوین جهان

گروه بازارپول : شرکت Xapo از ارائه‌دهندگان کیف پول‌های دیجیتال قصد دارد در دو ماه آینده کارت اعتباری ویژه بیت‌کوینرا به علاقمندان عرضه نماید.با این روش، دارندگان کارت مزبور می‌توانند در هر جایی از جهان، بیت‌کوین‌های خود را خرج کرده و عملاً مورد استفاده قرار دهند.بیت‌کوین نوعی پول دیجیتال و ارز مجازی است که با آن می‌توان بدون هیچ واسطه‌ای، در اقطی نقاط جهان از طریق اینترنت به تجارت و خرید و فروش پرداخت؛ حداقل به لحاظ تئوریک.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه فاین‌اکسترا، کاربران کیف پول Xapo می‌توانند علاوه بر دریافت یک کارت مجازی رایگان که در خریدهای آنلاین به کار می‌آید، با پرداخت 15 دلار یک کارت پلاستیکی نیز دریافت دارند.

بیمه کوثر حامی دوستداران محیط زیست

گروه بازارسرمایه : در آئین پاکسازی محور کرج –چالوس که نوزدهم اردیبهشت ماه با حضور دوستداران محیط زیست و با حمایت استانداری البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز،اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، شهرداری کرج برگزار گردید .نمایندگی کد 5021شرکت بیمه کوثر به نیابت از خانواده بزرگ بیمه کوثر بصورت رایگان کلیه شرکت کنندگان در این طرح را تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار داد.

موسسه اعتباری کوثر شتاب دار شد

گروه بازارپول : موسسه اعتباری کوثر به عنوان دومین موسسه اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی به شبکه شتاب پیوست.این موسسه به عنوان دومین موسسه خصوصی دارای مجوز از بانک مرکزی به منظور ارایه خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمت بانکداری الکترونیک امکان استفاده از سیستم یکپارچه را فراهم نموده است.بر اساس این گزارش، با اخذ مجوز از بانک مرکزی و در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان، موسسه اعتباری کوثر رسما از تاریخ 17/02/93 به شبکه شتاب پیوست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |