جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 8136 14:59 1393/09/30
اخبار کوتاه امور زیر بنایی ۱ دی

اخبار کوتاه امور زیر بنایی ۱ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیر بنایی ۱ دی

اخبار کوتاه امور زیر بنایی ۱ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

کشف تونل مخفی آب در خوزستان که به فولاد مبارکه اصفهان می رسد

نماینده مردم اهواز در مجلس از کشف تونل مخفی انتقال آب که به فولاد مبارکه اصفهان می رسد، به گزارش مهر، سید شکر خدا موسوی در یک نشست خبری ضمن توصیه مدیران استان بر حفظ وحدت عنوان کرد: خوزستان به عنوان قلب کشور شناخته می شود و به همین دلیل به بازی گرفتن سرنوست استان بسیار خطر آفرین است.

صنعت نفت خود را برای روزهای پس از تحریم آماده کند
معاون امور بین الملل وبازرگانی وزیر نفت با بیان آنکه صنعت نفت باید خود را برای برداشته شدن تحریم علیه این صنعت آماده کند، گفت: سیاست و برنامه دولت تدبیر و امید و آقای وزیر اجرای برنامه های صنعت نفت، حتی در شرایط تحریم است. امیرحسین زمانی نیا در مراسم معارفه خود، با اشاره به اینکه صنعت نفت ایران با تحریم ها خو گرفته است، افزود: صنعت نفت نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و آمریکایی ها با شناخت از این صنعت آن را در فهرست تحریم ها قرار دادند.

فورجه اپراتورها برای کاهش نرخ اینترنت موبایل تمام شد
فرصت اپراتورهای همراه برای کاهش نرخ اینترنت آزاد موبایل به اتمام رسید و از امروز باید نرخ‌ها نهایتا به نیم ریال برای هر کیلوبایت نقل و انتقال داده از طریق اینترنت موبایل برسد.سقف تعرفه آزاد اینترنت موبایل دوم آذر ماه با خبری که سخنگوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات داد به ۰٫۵ ریال برای تمامی اپراتورهای ارتباطی کاهش یافت و تمامی شرکت‌های ارتباطی مکلف به تبعیت از این تعرفه تا اول دی ماه شدند.

نیمی از راه‌های روستایی آسفالته کشور بالای ۵۰ سال عمر دارد
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی گفت:نیمی از راه‌های روستایی آسفالته کشور بالای ۵۰ سال عمر دارد.به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین میرشفیع بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سطح کشور ۱۰۳هزار کیلیومتر راه روستایی آسفالته وجود دارد که بیش از ۵۴ هزار کیلومتر آن دارای عمر بالای ۵۰ سال هستند.

رسوبات دریای خزر از آستارا به سمت خلیج گرگان سرازیر می شود
مدیر بنادر و کشترانی استان گلستان گفت: رسوبات دریای خزر از آستارا به سمت سواحل بندرترکمن و بندرگز سرازیر می شود و در آینده نه چندان دور بحران دریاچه ارومیه در سواحل گلستان تکرار می شود. اله یار اسعدی، اظهار کرد: دو بندر ترکمن و گز استان گلستان به دلیل عمق کم سواحل و رسوبات بسیار از خدمات دریانوردی خارج شده اند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |