جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 45573 20:03 1395/08/15
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ آبان ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ آبان ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ آبان ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ آبان ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پرداخت ۷۸میلیون خسارت بابت مرسولات پستی

مدیرکل مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست بحث پرداخت غرامت برای مرسولات پستی را دارای رقمی بسیار اندک دانست و اظهار کرد که در برابر درآمد ۷۰۰میلیارد تومانی این شرکت درسال گذشته حدود ۷۸میلیون تومان لنگرخسارت وارد و غرامت به صاحبان مرسولات پرداخت شده است.علی اکبر هادوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هر واحد تولیدی یا خدماتی بر حسب شرایط کاری یک ضریب ضایعات برای خسارات و نواقص احتمالی در خط تولید یا ارائه خدمات لحاظ می‌کند که این حجم از نقص و خسارت امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود، البته امکان کاهش ضایعات با پیش بینی و تمهیدات بیشتر نیز متصور است، اما رسانیدن این عدد به صفرغیرممکن است.  

توانیر منحل نمی‌شود

هفته گذشته نمایندگان مجلس از انحلال توانیر خبر دادند، این در حالی است که معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی این مساله را به‌طور کامل رد کرد و گفت: هیچ برنامه‌ای برای انحلال توانیر وجود ندارد. هوشنگ فلاحتیان در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق در خصوص این خبر اظهار کرد: با توجه به این‌که محصول برق به قیمت کمتر از قیمت تمام شده و به صورت تکلیفی براساس سیاست‌های ابلاغی به فروش می‌رسد باید گفت که فاصله موجود بین قیمت تمام شده و قیمت تکلیفی بسیار زیاد است.  

همکاری سه جانبه برای تامین آب شرب سالم درمناطق محروم کشور

تفاهم نامه همکاری سه جانبه برای تامین آب شرب سالم در مناطق محروم کشور با استفاده از فناوری های نوین، بین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان امضا شد. این تفاهم نامه با حضور «سورنا ستاری» و «حمید چیت چیان» به امضا رسید که در آن، طرفین تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات مربوط به آب آشامیدنی در مناطق محروم کشور متمرکز می کنند.  

بازگشت بسته های نامحدود شبانه اینترنت

همراه اول با هدف بهبود تجربه مشترکان، اقدام های ویژه‌ ای در بسته‌ های اینترنتی خود انجام داده است. همراه اول با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه این اپراتور از این پس بسته های آلفاپلاس نامحدود شبانه ارایه می دهد تا مشترکان با خرید این بسته‌ ها از سرعت بدون مرز بهره ببرند.بسته ‌های آلفاپلاس نامحدود شبانه، شامل بسته های یک روزه، یک هفته و یک ماهه پرسرعت نوترینو با حجم نامحدود است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |