جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 37008 19:16 1395/05/05
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ مرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

آغاز ثبت نام همایش‌ هماهنگی ارگان‌های دریایی

ثبت نام شرکت در بیست و چهارمین همایش‌های هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور آغاز شد.ثبت نام بیست و چهارمین همایش‌های هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور با میزبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.ازعلاقه‌مندان به شرکت در این همایش که از تاریخ ششم تا هفتم مهرماه سال جاری و  در تهران برگزار می گردد، دعوت می شود جهت ثبت نام به لینک http://www.mana.ir/5203/index.aspx مراجعه کنند.  

انتقاد شدید موذن از سوئ مدیریت در حوزه محیط زیست

رئییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران درهمایش ملی محیط زیست با رویکرد یکپارچه HSE با انتقاد شدید از وضعیت موجود در حوزه محیط زیست، سوء مدیریت و عدم نظارت و کنترل کافی توسط مسئولین ذیربط را موجب سوء استفاده افراد فرصت طلب عنوان نمود که در جهت منافع شخصی دست به تخریب سرمایه های ملی کشور زده و در این راستا آسیب های جدی به جنگلهای کشور بخصوص گردنه حیران و نهارخوران گلستان و شالیزارهای شمال و مزارع و سواحل کشور وارد نموده اند.موذن با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت ضرورت حفظ و صیانت از سلامت محیط زیست تأکید نمودند . در چند دهه گذشته خسارات جبران ناپذیری به منابع طبیعی کشور وارد شده که اینک آثار آن را در فروکش کردن منابع آبهای تحت الارضی و نشست زمین – کم آب شدن اکثر              رودخانه ها و خشک شدن دریاچه ارومیه و بعضی تالابهای کشور همچنین توسعه بیابانها و تخریب جنگلها مشاهده نمود.وی با اشاره به تقلیل بارندگی در سالهای اخیر و وقوع پدیده خشکسالی و سوء مدیریت در حوزه مدیریت آب، هشدار داد که در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، به زودی بحران کم آبی جدی شده ومی تواند مشکلات اساسی به وجود بیاورد.  

فاز ۳ پردیس آماده افتتاح شد

به دنبال افتتاح ۴۵۵۰واحد فاز۱۱پردیس قرار است درهفته دولت تمام واحدهای فاز۳ نیز گشایش یابد. پس از افتتاح رسمی ۴۵۵۰واحد مسکن مهر پردیس واقع در فاز۱۱ که سه بار به دلیل آماده نبودن آب این منطقه با لغو افتتاح مواجه و سرانجام در چهارمین تلاش در روز ۲۸ تیرماه گشایش یافت، قرار است در هفته دولت (هفته نخست شهریورماه)، بهره برداری از تمام واحدهای فاز۳مسکن مهر پردیس در مراسمی اعلام شود.  

سیدمحمد بهشتی تعلق به ایران را هیچگاه از دست نداده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: سیدمحمد بهشتی در این روزگار پرتلاطم و پرسرعت، تعلق به ایران و مفهوم ایران شهری را هیچگاه از دست نداده است.عباس آخوندی در مراسم نکوداشت سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در کتابخانه ملی ایران افزود: زمان و مکان از ویژگی های برجسته روزگار ارتباطات است.وی ادامه داد: آیا این مساله به این مفهوم است که زمان و مکان کارآیی و اهمیت خود را در زندگی از دست داده است، آیا درجهانی شدن می توانیم علقه زمان و مکان داشته باشیم؟  

میانبر شهرکرد – اهواز برای اتصال بندر امام به مرکز کشور

معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه ۵۱ کیلومتر ازبزرگراه شهرکرد- لردگان به بهره‌برداری رسیده است گفت: این بزرگراه می‌تواند بنادر مهم را به مرکز کشور متصل کند. خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران درباره بزرگراه شهرکرد – بروجن – لردگان اظهار داشت: این بزرگراه از اصفهان، شهرکرد، بروجن، لردگان، ایذه، باغ ملک و اهواز عبور می‌کند.وی ادامه داد: یک شاخه ازاین بزرگراه تا بندر امام هم ادامه دارد.  


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |