پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 23244 19:19 1394/10/13
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ دی

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ دی

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

استعفای رئیس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی کشور

مهدی موذن رئیس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور هفته گذشته نامه استعفای خود را خطاب به وزیر راه و شهرسازی ارسال کرده و یکی از عمده‌ترین دلایل کناره‌گیری خود را عدم همراهی مسئولان ذیربط وزارت راه جهت دستیابی به اهداف تعریف‌شده برای سازمان‌های نظام کاردانی و کاردان‌های فنی ساختمان در کلیه استان‌ها عنوان کرده است.از دیگر دلایل استعفای وی، دخالت مسئولان ذیربط در وزارت راه جهت تعیین رئیس شورای مرکزی در دوره آتی، کم‌توجهی به نقطه‌نظرات شورا در تدوین آئین‌نامه اجرایی شورای مرکزی و سایر مسائل و مشکلاتی که منجر به عدم به‌کارگیری کاردان‌های فنی در حوزه ساخت و ساز استان‌های مختلف کشور گردیده، عنوان شده است. مهدی موذن همچنان مسئولیت ریاست سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران را برعهده دارد.  

مشکل آب کلانشهرها حل شدنی نیست

پدر علم کویر‌شناسی گفت: مشکل آب و آلودگی هوای کلان شهر‌ها هیچ وقت حل نمی‌شود بلکه بد‌تر می‌شود. پرویز کردوانی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه اختراع شیر و شلنگ و سد سازی منابع آب زیرزمینی را نابود کردیم، افزود: ما از اختراعاتی که داشته‌ایم درست استفاده نکرده‌ایم و با توسعه سطح زیر کشت، کشاورزی و صنعت و شهر مصرف آب را بیشتر مصرف کردیم و همواره آب هرز می‌رود.وی اظهار داشت: الان می‌گویند که سد‌ها باید خراب شوند و چاه‌ها مسدود شوند و به این ترتیب توجه به شهر‌ها بیشتر شد و شهر و صنعت توسعه پیدا کرد.کردوانی گفت: حال ۳ سال است که می‌گویند آب نیست در حالی که ۲۰ سال است که تالاب و رودخانه‌ها خشک شده‌اند.  

راه اندازی سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت

سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت در منطقه ۵ مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.خلیلی معاون شبکه مخابرات استان تهران افزود: در این سرویس می توان از تمام تلفن های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده نمود. در این سرویس هزینه مکالمات انجام شده از طریق دستگاههای تلفن همگانی به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می شود.وی خاطر نشان کرد: مشترکین این سرویس دارای ۲۰۰ هزار ریال شارژ اعتباری اولیه می باشند که به کمک آن مکالمات خود را انجام داده و در پایان هر دوره آن را تسویه می نمایند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |