چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14227 15:45 1394/04/29
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳۰ تیر

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳۰ تیر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳۰ تیر

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳۰ تیر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

برخی از نمایندگان پای هر استیضاحی را امضا می‌کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با طرح استیضاح وزیر راه مخالف هستم چراکه آخوندی درحد توانش اقدامات قابل توجهی را در این مدت انجام داده است، گفت: مطالبات منطقه ای تاثیرگذارترین امر در موضوع استیضاح آخوندی است.سید بهلول حسینی در گفت و گو با ایلنا اظهار کرد: معتقدم استیضاح به دلیل مشکلات منطقه ای مطرح شده است اما متاسفانه در این بین افراد سیاسی هم هستند که مواضع دولت فعلی را قبول ندارند و پای هر استیضاحی را هم امضا می کنند ؛ به هر حال آن ها هم به جمعشان پیوستند و این نامه را امضا کرده اند .

آمادگی بازگشت فوری تولید نفت به سقف پیش از تحریم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی کامل این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید نفت خام خبر داد. بیژن عالی پور در خصوص اعلام آمادگی وزیر نفت برای افزایش سهم نفت خام صادراتی ایران و بازگشت به بازار پس از لغو تحریم ها اظهار کرد: تمام برنامه های لازم برای افزایش تولید نفت و گاز در مناطق نفتخیز جنوب تدوین شده و آماده دریافت دستور آغاز عملیات بازگشت به سقف پیش از تحریم در کمتر سه روز هستیم.

آژانس بین المللی انرژی:ایران را دست‌ کم نگیرید

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که "نفت ایران بسیار سریع تر از آنچه همه تصور میکنند به بازارهای بین المللی بازخواهد گشت."به گزارش بلومبرگ، این آژانس که به کشورهای مصرف کننده نفت مشاوره می‌دهد افزود: بیشتر تحلیلگران درباره توانایی ایران برای بازگشت به بازار‌های جهانی نفت بیش از حد بدبین هستند.

ابلاغ نرخ خرید تضمینی انرژی تجدید‌پذیر درهمین هفته

معاون وزیر نیرو در امور برق گفت: در هفته جاری نرخ خرید تضمینی انواع انرژی‌های تجدید‌پذیر توسط وزیر نیرو اعلام می‌شود و برای کسانی که از محصولات ساخت داخل در نیروگاه‌های بادی و خورشیدی استفاده می‌کنند نرخ تضمینی برق توسط وزارت نیرو ۱۵ درصد بیشتر از کسانی است که از محصولات خارجی استفاده می‌کنند.

آخوندی سه ابهام قانون نظام مهندسی را ابلاغ کرد

وزیر راه و شهرسازی در اجرای ماده ۱۲۳ آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، سه ابهام در خصوص تناسب اعضای هیأت مدیره با تعداد اعضای نظام مهندسی، تصدی هم زمان سمت های هیأت مدیره بازرس و عضویت در شورای انتظامی استان و تعیین مرجع رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت مدیره و شورای انتظامی استان ابلاغ کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |