چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14323 14:12 1394/05/02
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳ مرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳ مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳ مرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۳ مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ورود ۱۰۰هواپیمای جدید به "آسمان"

مدیر بازرگانی ایرلاین آسمان با اعلام انجام مذاکره با فروشندگان هواپیما دنیا برای خرید هواپیماهای به‌روز گفت: هواپیمایی آسمان برای خرید ۱۰۰فروند هواپیما برنامه‌ریزی کرده است.صمد امین زاده در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این پرسش که هم‌اکنون هواپیمایی آسمان دارای حدود ۳۰ فروند هواپیماست، بیان کرد: این در حالی است که ۴۰ تا ۵۰ درصد این ناوگان فعال هستند.

خسارت ۵۱میلیارد تومانی باران به راه‌ها

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بارندگی‌های اخیر در ۱۶استان کشور ۵۱میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال خسارت به راه‌های بین‌شهری وارد کرد.عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد: پس از وقوع سیل و رانش، بلافاصله عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی با به‌کارگیری تمامی تجهیزات و ماشین‌آلات خود، اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دادند.

اولین کشتی بزرگ کانتینری فرانسوی در راه ایران

پس از نهایی شدن توافق ایران و ۱+۵و گشایش فضای تعاملات تجارت بین المللی، نخستین کشتی بزرگ کانتینری خط فرانسوی CMA CGM اواسط مردادماه ۹۴در بندر شهید رجایی پهلو می‌گیرد.به گزارش تسنیم، ابراهیم ایدنی مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد:این خط کشتیرانی فرانسوی،سومین خط بزرگ کشتیرانی دنیا محسوب می شود.

وزرات نیرو برای ورود آمریکایی‌ها شرط گذاشت

معاون وزیر نیرو گفت: پیش بینی می شود با ایجاد یک کارگروه مشترک شرایط برای آغاز همکاری ها با شرکت های معتبر آلمانی در صنعت برق کشور فراهم شود.هوشنگ فلاحتیان در گفتگو با مهر تصریح کرد: امکان همکاری‌ها با شرکت‌های آمریکایی در صنایع برق و انرژی در صورتی که شرایط منطقی را برای همکاری ارائه کنند، وجود دارد.

خاموشی در تهران محدود است

مدیر عامل برق منطقه ای تهران خاموشی های مربوط به سطح تهران را بسیار محدود خواند و از سفر مسئولین زیمنس به تهران خبر داد.سید زمان حسینی در گفت وگو با ایلنا در خصوص دلیل خاموشی های پراکنده در سطح تهران، گفت: خاموشی ها به‌دلیل اشکال جزیی است که قابل حل است.

مخابرات: مراقب پیامک‌های حاوی جایزه باشید

مدیرکل بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مخابرات استان تهران نسبت به پیامک‌های حاوی جایزه هشدار داد و بر ضرورت افزایش آگاهی عمومی تاکید کرد.مصطفی کاظم ستوده، با اشاره به این که سودجویان از هر طریقی قصد دستیابی به حساب‌های بانکی شهروندان را دارند؛ گفت: اسامی برندگان جشنواره‌ها فقط از طریق وبسایت این شرکت اعلام می شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |