سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14751 14:45 1394/05/20
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲۱ مرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲۱ مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲۱ مرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲۱ مرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تعلیق پروازهای فوق العاده شرکت هواپیمای آسمان

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد: در پی تاخیر ۱۰ ساعته پرواز تهران -اهواز شرکت هواپیمایی آسمان، سازمان هواپیمایی کشوری صدور مجوز پروازهای فوق العاده این شرکت را تعلیق و تذکر کتبی داد.به گزارش ایلنا، با توجه به عدم توجه آن شرکت به دستورالعمل ها و مقررات اعلامی، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه ریزی و تعامل مناسب با مسافران پرواز شد.

مسکن اجتماعی کلید خورد

یک مقام مسئول در وزارت کار با تشریح جزئیات جدید از روند اجرای طرح مسکن اجتماعی، گفت: دولت در نظر دارد در مدت ۵سال ۱.۵میلیون واحد مسکونی برای اقشار نیازمند بسازد.به گزارش مهر، احمد بیگدلی گفت: طرحی که تحت‌ عنوان مسکن اجتماعی مورد تفاهم وزارتخانه‌های کار و راه و شهرسازی است، مبتنی بر دو بخش اصلی خواهد بود.

همراه اول برترین اپراتور شد

براساس ارزیابی های به عمل آمده توسط سازمان تنظیم مقررات، همراه اول امسال هم برترین اپراتور تلفن همراه کشور شد و رتبه اول را کسب کرد.این اتفاق در بیست و یکمین سال آغاز فعالیت همراه اول وبرای دومین سال پیاپی به وقوع پیوست.

سیم‌کارت‌های جدید با کد ۰۹۹۰ می‌آیند

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از موافقت سازمان تنظیم مقررات برای واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول خبر داد.وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر این اساس سیم کارتهای اعتباری از این پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد ۰۹۹۰ در اختیار ما قرار گرفته واگذار خواهند شد.

انجام اقدامات پستی یک میلیون کارت هوشمند ملی تاکنون

مدیرعامل پست گفت: تاکنون امور پستی مربوط به یک میلیون کارت هوشمند ملی انجام شده است و در چهار ماه اخیر ۳۳۵ هزار و در یک ماه گذشته ۱۲۰ هزار قبول مدارک کارت هوشمند ملی را داشته‌ایم. حسین مهری افزود: افتخار شبکه پستی این است که برخواسته از مردم و در خدمت آنان است.

دستورالعمل آمریکا برای خرید نفت از ایران

دولت آمریکا دستورالعملی تنظیم کرده است که به خریداران نفتی ایران اجازه می دهد تا زمان اجرایی شدن کامل توافق هسته ای و لغو تحریمها علیه ایران، از تهران نفت خام خریداری کنند.شش کشور چین، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، هند و ترکیه از مشتریان اصلی نفت خام ایران به شمار می آیند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |