جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 13556 14:16 1394/04/01
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲ تیر

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲ تیر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲ تیر

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲ تیر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ایجاد محدودیت در دسترسی به تلگرام ممکن نیست

مدیرعامل مخابرات استان تهران هرگونه ایجاد اختلال این شرکت در دسترسی مشترکان ADSL مخابرات به تلگرام را رد کرد.علیرضا صیدی در گفت‌وگو با ایسناتوضیح داد: از نظر فنی چنین امکانی وجود ندارد که ما بخواهیم دسترسی مشترکان خود به یک شبکه خاص را محدود کنیم.وی افزود: در نهایت دسترسی به این شبکه‌ها برای ما مانند اپراتورهای موبایل زیانی به دنبال نداشته و حتی دارای منفعت محسوب می‌شود، چرا که مشترکان برای دسترسی به این شبکه‌ها حجم بیشتری اینترنت خریداری می‌کنند.

ممنوعیت تغییر خودسرانه فیوز انشعاب برق

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکین خواست از تغییر خودسرانه فیوز انشعاب برق با آمپر بیش از قدرت خریداری شده جدا خودداری کنند.به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: مشترکین در صورت نیاز به قدرت و آمپراژ بیش از مقدار خریداری شده، باید ضمن مراجعه به مناطق ۲۱ گانه شرکت نسبت به استانداردسازی و افزایش قدرت قراردادی خود مطابق مقررات و آیین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق اقدام کنند.

کاهش ۵٫۳ درصدی حجم آب مخزن سدهای کشور

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در پایان هفته چهارم خرداد ماه، ۲۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون متر مکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، معادل ۵٫۳ درصد کاهش نشان می دهد. حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

آبگیری ۲۴سد جدید تا بهار ۹۵

مشاور وزیر نیرو گفت: ۱۱۹سد جدید در کشور در دست ساخت است که از این تعداد، ۲۴سد تا بهار ۹۵به بهره برداری می رسد.به گزارش مهر، محمد حاج رسولی ها گفت: ظرفیت آب این سدها دو میلیارد و ۵۰۰میلیون مترمکعب است که به منظور تامین آب شرب ساخته می شوند. وی اظهارداشت: میزان بارش ها در کشور نسبت به دوره درازمدت ۲۰درصد و نسبت به سال گذشته ۱۴درصد کاهش یافته است.

لزوم توجه به نشان استاندارد لامپ‌های کم‌مصرف

سازمان بهره‌وری انرژی ایران (سابا) اعلام کرد: در هنگام خرید لامپ‌های کم‌مصرف به نشان استاندارد کالاهای داخلی و وارداتی دقت کنید.به گزارش ایلنا، طبق اعلام اداره کل استاندارد استان تهران طی روزهای گذشته بازرسان و ناظران استاندارد در جریان بازرسی از مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری در لاله زار تهران که محل فروش لوازم الکترونیکی است، لامپ‌های کم مصرف بی‌کیفیت و غیراستاندارد را توقیف و جمع‌آوری کردند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |